کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رمانتیک ترین مقاصد برای ماه عسل در ایران

21 دی 1399 ساعت 10:48


بی شک ماه عسل را می توان به یکی از فراموش نشدنی ترین خاطره های زندگی هر عروس و دامادی به حساب آورد. شما می توانید با انتخاب یک مقصد مناسب، لذت و شیرینی این سفر را چندین و چند برابر کنید.

اگر قصد دارید تا کاری کنید تا این سفر تا ابد در خاطر شما باقی مانده و از ذهن تان خارج نشود، می توانید به راحتی با انتخاب یک مقصد رمانتیک به این هدف دست پیدا کنید. خوشبختانه ایران مملو از شهر های زیبا و خاص است که می توانید با سفر به آن ها لحظات لذت بخش و فوق العاده ای را تجربه کنید.

 در این مطلب قصد داریم تا رمانتیک ترین مقاصد مناسب ماه عسل در ایران را به شما معرفی کرده و به شما راهنمایی کنیم که برای داشتن یک ماه عسل شگفت انگیز بهتر است تا به کدام یک از شهرهای ایران سفر کنید، پس با ما همراه باشید.

ماه عسل در شمال ایران
یکی از مقاصد فوق العاده برای ماه عسل، سفر به شهرهای شمالی ایران است.

شما می توانید با سفر به یکی از شهرهای ساحلی کشور یک ماه عسل فراموش نشدنی را تجربه کنید. اگر علاقه مند هستید تا سفر خود را لذت بخش تر و شگفت انگیز تر کنید، می توانید یک ویلای زیبا در کنار دریا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده و در این ویلا ساکن شوید. مطمئنا سفر به شمال کشور برای ماه عسل یکی از تجربه های لذت بخش و فراموش نشدنی برای عروس ها و دامادها خواهد بود و چنین خاطره ای هیچ گاه از ذهن آن ها پاک نخواهد شد.

تماشای طلوع و غروب خورشید در کنار ساحل، یکی از فعالیت های شگفت انگیز و عاشقانه ای است که می توانید در طول سفر خود به شمال کشور انجام داده و لحظات رمانتیک و عاشقانه ای را با این کار تجربه کنید.

سفر به شیراز در بهار
یکی دیگر از مقاصد رمانتیک برای ماه عسل در کشور ما سفر به شهر زیبای شیراز است. شهر شیراز در طول سال همیشه اتمسفر فوق ‌العاده و رمانتیکی دارد. البته باید بدانید که برای این که سفر شما عاشقانه تر نیز شود، می توانید فصل بهار، به خصوص ماه فروردین یا اردیبهشت را برای سفر به شیراز انتخاب کنید.
علاوه بر اتمسفر و فضای فوق ‌العاده ای که در شهر شیراز وجود دارد، شما می توانید از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز این شهر مثل مقبره حافظ، سعدی، تخت ‌جمشید، مزار کوروش، نقش رستم و... نیز دیدن کرده و سفر خود را هیجان انگیز تر نیز کنید.

خوشبختانه شهر شیراز هتل های با کیفیت و درجه یکی نیز دارد که می توانید در طول ماه عسل خود در هر یک از این هتل ها ساکن شوید و امکانات هتل های با کیفیت شیراز نهایت استفاده را کنید.

برای خرید تور شیراز، بلیط پرواز شیراز یا رزرو بهترین هتل های شیراز با بهترین قیمت می توانید به سایت الی گشت مراجعه کنید.

جزیره زیبای کیش
اگر در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک مقصد رمانتیک برای ماه عسل هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ جزایر خلیج فارس بروید. جزیره زیبای کیش به عنوان گل سرسبد جزایر خلیج فارس، گزینه فوق ‌العاده ای برای شما به حساب می آید و شما می توانید با سفر به این جزیره زیبا ماه عسل فراموش‌ نشدنی، رمانتیک و خاصی را داشته باشید.

البته باید به این نکته بسیار مهم توجه کنید که در فصل سرد سال آب و هوای کیش بسیار مناسب است و شما می توانید با برنامه ریزی سفر شگفت انگیزی به این جزیره زیبا داشته باشید. جزیره کیش علاوه بر جاذبه های طبیعی خود، مملو از جاذبه های تاریخی و توریستی نیز است و هر فرد با هر سلیقه ای می تواند با سفر به جزیره زیبای کیش لحظات لذت بخش و خاصی را تجربه کند.

برای زوج های جوان سفر به جزیره زیبای کیش گزینه مناسبی به حساب می آید. شما می توانید در این جزیره غروب زیبای خورشید را در کنار ساحل خلیج فارس تماشا کرده و یا به سراغ بخش های تفریحی مختلف جزیره کیش بروید.
 


جزیره زیبای قشم
یکی دیگر از جزایر زیبای ایران در خلیج فارس، قشم است. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که قشم در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده و همین موضوع سبب شده تا بتوان از این جزیره به عنوان یکی دیگر از مقاصد رمانتیک برای ماه عسل در ایران نام برد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که جزیره قشم هنوز به اندازه جزیره کیش لوکس و لاکچری نیست و شما می توانید با هزینه کمتری به نسبت جزیره کیش، به قشم سفر کرده و ماه عسل فوق العاده ای را در این جزیره تجربه کنید.
شما می توانید در قشم هتل های درجه یک و پنج ستاره مختلفی را پیدا کرده و در این هتل ها ساکن شوید. انتخاب هتل یکی از مهم ترین پارامترهایی است که می تواند سفر ماه عسل شما را لذت بخش و فراموش نشدنی کند.

اصفهان، شهر رویایی برای ماه عسل
 

برای افرادی که عاشق بازدید از جاذبه های توریستی و تاریخی هستند، اصفهان یکی از مقاصد فوق العاده برای ماه عسل به حساب می آید، چرا که این شهر مملو از جاذبه های تاریخی مختلف است. علاوه بر این شما می توانید در طول ماه عسل خود به سراغ بازارهای سنتی این شهر رفته، آثار و صنایع دستی استان اصفهان را در این بازار مشاهده کنید.

به دلیل حجم گسترده توریست های خارجی که به شهر اصفهان سفر می کنند، این شهر دارای هتل های پنج ستاره و درجه یک بسیار زیادی است که شما می توانید در طول ماه عسل خود در این هتل ها اقامت داشته باشید.

انتخاب فصل مناسب برای سفر و همین طور هتل با کیفیت می تواند سفر شما به اصفهان را لذت ‌بخش و شگفت انگیز کند. به شما پیشنهاد می دهیم تا برای سفر به اصفهان حتماً برنامه‌ ریزی دقیقی داشته باشید، بتوانید در این شهر زیبا فعالیت های مختلفی را انجام دهید و از تمامی جاذبه های تاریخی و تفریحی این شهر بازدید کنید.

برای خرید تور اصفهان، بلیت پرواز اصفهان یا رزرو شیک ترین هتل های اصفهان با بهترین قیمت می توانید به سایت الی گشت مراجعه کنید.
آذربایجان مقصد مناسب برای تابستان
اگر برای ماه عسل در فصل تابستان علاقه ندارید که به سراغ جنوب ایران بروید، می توانید آذربایجان را به عنوان یکی از سفر خود در نظر بگیرید. چرا که آذربایجان در فصل تابستان بهشت گم شده ایران است که طبیعت فوق العاده خاص و زیبای آن بخش دیگری از ایران قابل مقایسه نیست.

بازدید از شهر های دیدنی این منطقه مثل سرعین، مشکین شهر، آستارا و... می تواند سفر شما را لذت بخش کند. در منطقه آذربایجان نیز می توانید به سراغ شهر تبریز بروید. این شهر در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده و شاهد افتتاح هتل های با کیفیت و درجه یکی در تبریز هستیم.


کد مطلب: 751074

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751074/رمانتیک-ترین-مقاصد-ماه-عسل-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com