پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

ریشه‌های «اسرائیلی» یک واکسن آمریکایی/ بنیانگذاران یهودی «فایزر» را بیشتر بشناسید

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 751064
«تال زَکس» ، مدیر ارشد «مادرنا» و مسوول پروژه واکسن کوید ۱۹ در این شرکت، اصولا یک «اسراییلی» زاده حیفا است که مدرک خود را از دانشگاه بن گوریون واقع در سرزمین‌های اشغالی گرفته است!
بنیانگذاران یهودی «فایزر» را بیشتر بشناسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، سخنان مهم و راهبردی رهبر انقلاب در روز جمعه (۱۹ دی ماه)، فرازهای روشنگری بسیاری در خود داشت، اما آن‌چه در بیانات ایشان در گفتگوی تلویزیونی با ملت ایران، با بر هم زدن طراحی‌های «شبکه نفوذ» واردات واکسن کرونای «آمریکایی» و «انگلیسی» را به سد محکم «ممنوعیت» کوبید، دستمایه آن شد که رسانه‌های خارجی و دنبال‌های داخلی آن از دیروز به کار بیافتد تا به هر قیمتی شده، فرمان رهبر معظم انقلاب را درباره ممنوعیت ورود واکسن «آمریکایی» و «انگلیسی» تخطئه کنند و به زعم خود، ایشان را رو در روی «سلامت جامعه» ترسیم کنند.


دشمنان قسم خورده ایران، «دلسوز» سلامت ملت ایران شده‌اند!

اما رهبر انقلاب، بار دیگر با ورود شخصی، و خرج کردن از اعتبار و وجهه خود، جلوی طوفان تهمت و تخریب ایستادند، تا نشان دهند بر سر مصالح و منافع ملت ایران، هیچ گونه مماشات نخواهند کرد.

در واقع، کاری که باید مدت‌ها قبل و با شجاعت توسط «مسوولان امر» صورت می گرفت تا نیاز به ورود مستقیم رهبر انقلاب نباشد، باز آن قدر به تاخیر افتاد و حتی بر عکس عمل شد، که ایشان به عنوان ولی فقیه (در جایگاه حساس تشخیص مصلحت کشور) خود ورود کردند و با قاطعیت، جلوی یک خطر بزرگ را گرفتند.

اما خطر چیست و چرا رهبر انقلاب، یک بار دیگر بعد از غائله گرانی بنزین در سال گذشته که رهبری مستقیما وارد عمل شدند تا کشور را از افتادن در ورطه یک فتنه امنیتی بزرگ و گسترده حفظ کنند، خود شخصا اعلام موضع نمودند و فرمان صادر کردند؟ چرا جمعی از دلسوزان ناآگاه و آگاهان معاند و دنباله‌های معنوی رژیم اسراییل در داخل کشور، محور کارزار رسانه‌ای در دفاع واکسن آمریکایی و انگلیسی و هجمه به نظر رهبر انقلاب و مسوولان کشور شده‌اند؟

در ادامه صرفا سابقهٔ مدیران ارشد دو شرکت آمریکایی «فایزر» و «مادرنا» را، که متولی اصلی واکسن «آمریکایی» هستند، مروری اجمالی می‌کنیم تا پاسخ دادن به چرایی ورود رهبری و مسوولان به جلوگیری از ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی کمی روشن‌ شود.

آلبرت بورلا، «دامپزشک» و مدیرمالی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آمریکایی «فایزر» است. بورلا، یکی «یهودی» یونانی است. ورود او به شرکت فایزر در سال ۱۹۹۳ بوده و او کار خود را از بخش سلامت حیوانات آغاز کرد.
 

آلبرت بورلا، یهودی یونانی

نشریه «جوییش تایم»، در گزارشی به تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰، با عنوان «واکسن کوید ۱۹ پیوندهای یهودی دارد»، با افتخار به عقبه «یهودی» آلبرت بورلا پرداخت. در این گزارش آمده است:

" آلبرت بورلا، مدیرعامل فایزر، فرزند یک بازمانده هالوکاست، یکی از ۵۰۰۰۰ یهودی باقی‌مانده از برنامه حذف هیتلری در بندر تسالونیکی یونان، است که خود او از اعقاب یهودیان سفاردی گریخته از اسپانیا در ۱۴۹۲ میلادی بود. "


روزنامه «تایم اسراییل»، در گزارشی به تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، با افتخار به معرفی آلبرت بورلا به عنوان یک یهودی و اسراییلی متعصب پرداخت. عکس نمایه این گزارش، عکسی از بورلا در حال روشن کردن شمع در جشن «حنوکا» یهودی است. او به عنوان مهمان ویژه به مهمانی سفارت رژیم صهیونیستی در واشینگتن به مناسبت جشن حنوکا دعوت شده بود.

طبق این گزارش، رون درمر، سفیر رژیم اسراییل در واشینگتن، بورلا را چنین معرفی می کند:
" ۷۵ سال بعد از کشتار میلیون‌ها نفر توسط نازی‌ها، دکتر بورلا اکنون مسابقه نجات جان میلیون‌ها نفر را رهبری می‌کند. "



اما مسوول ارشد دیگر شرکت آمریکایی که روی واکسن کوید ۱۹ کار می کند کیست؟
«تال زَکس» ، مدیر ارشد «مادرنا» و مسوول پروژه واکسن کوید ۱۹ در این شرکت، اصولا یک «اسراییلی» زاده حیفا است که مدرک خود را از دانشگاه بن گوریون واقع در سرزمین‌های اشغالی گرفته است!

زکس در مصاحبه‌ای با وبسایت آمریکایی «اکسیوس» مدعی شد که زمانی که روی پروژه واکسن کار می کند، به مادر ۸۰ ساله اسراییلی‌اش می اندیشد که در شهر «رعنانا» در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کند.

جالب این‌جاست که رسانه‌های اسراییلی با افتخار درباره «دکتر اسراییلی» که پشت واکسن مدرناست، رپرتاژ منتشر می‌کنند.

 



گزارش روزنامه «اسراییل هیوم» درباره پزشک صهیونیست پشت واکسن مادرنا

حال شاید بد نباشد نگاهی به دیدگاه یهودیان صهیونیستی نسبت به غیریهودیان، و موضع آنان نسبت به کمک به صاحبان خون غیریهودی بیاندازیم.

دکتر اسرائیل شاهاک، استاد دانشگاه عبرانی بیت‌المقدس و رئیس جامعه حقوق بشر اسرائیل، کسی که یکی از چهره‌های آزاده یهودی بود که علیه نژادپرستی یهودیان صهیونیست به پاخاست و چندین کتاب مهم ضدصهیونیستی نوشت، درباره دلایل فعالیت‌های خود بر علیه ظلم و تبعیض صهیونیست‌ها نوشت:

"فعالیت‌های سیاسی من در سال ۱۹۶۵ـ۱۹۶۶ با یک اعتراض آغاز گردید. من در اورشلیم به چشم خود دیدم که یک یهودیِ مذهبیِ افراطی، اجازه نداد که در روز شنبه از تلفن او برای نجات همسایه غیریهودی او که در حمله‌ای مجروح شده بود، استفاده کنند، و آمبولانس خبر کنند. من به جای آن‌که این خبر را به روزنامه‌ها بدهم، از دادگاه حاخامیِ اورشلیم را برای گفت‌وگو خواستار شدم. از اعضای این دادگاه، که اعضای آن از حاخام‌های منصوب دولت اسرائیلند، پرسیدم که آیا این شیوه رفتار، با تفسیر آنان از مذهب یهود سازگار است؟ به من پاسخ دادند که یهودی مزبور رفتاری صحیح و حتی مؤمنانه داشته، و مرا به یکی از قوانین تلمود، که در قرن ما گردآوری شده است، ارجاع دادند. این ماجرا را به روزنامه عبری‌زبان هاآرتص خبر دادم. خبر طنین‌انداز شد و جنجال و رسوایی رسانه‌ای به‌پا کرد که پیامدهای آن، تا آنجا که به من مربوط است، بیشتر منفی بود تا مثبت. "
 

دکتر «اسراییل شاهاک»، یهودی آزاده‌ای که از سوی اسراییلی‌ها تکفیر شد

«تلمود» ، دومین کتاب مهم دینی و مقدّس یهودیان پس از  «عهد قدیم» است. هدف اصلی علمای دینی یهود از تألیف این اثر، تدوینِ  و قوانین دینی و تبیین نحوه اجرای این شرایع بوده و از همان زمان تدوین تا دوره حاضر، تلمود مقوّم ساختار اعتقادی و در بردارنده اصول اخلاقی آنان بوده است. به بیان ساده‌تر، نلمود، منبع اصلی «فقه یهود» است که احکام شرعی یهودیت از ان استخراج می‌شود.

حال با نگاهی به تلمود، تنها برخی احکام و فرامین آن را، که موضع یهودیان را نسبت به غیریهود، معلوم و مشخص می گرداند، مرور می‌کنیم:

" حیات و زندگانی دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها! هرگاه غیر یهودی احتیاج به پول داشته باشد، آن قدر باید از او ربا و نزول گرفت که تمام دارائی خود را از دست بدهد.

غیر یهودی هر چند صالح و نیکوکار باشد، او را باید کشت.

حرام است غیر یهودی را نجات بدهید، حتی اگر در چاهی بیفتد، باید فوراً سنگی بر در آن گذاشت!
 

اگر یکی از اجانب را بکشیم، مثل این است که در راه خدا قربانی کرده ایم.

تا می توانید از غیر یهود بکشید و اگر دستتان به کشتن او رسید و او را نکشتید، مرتکب خلاف شده اید.

تعدی کردن به ناموس غیر یهودی مانعی ندارد، زیرا کفار مثل حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست.

ملت برگزیدهٔ خداوند ماییم و لذا برای ما، حیوانات انسان نمایی خلق کرده است، زیرا خدا می دانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکی حیوانات بی شعور و غیر ناطقه مانند بهائم و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان و برای آنکه بتوانیم از همهٔ آنها به اصطلاح سواری بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است و لهذا ما باید دختران زیبا و خوشگل خود را برای پادشاهان و وزرا و شخصیت های برجستهٔ غیر یهود، به تزویج درآوریم، تا به وسیلهٔ آنها بر حکومت های جهان، تسلط داشته باشیم!

خانه های غیر یهودی به منزلهٔ طویله است.

اجانب دشمن خدا و مثل خنزیر (خوک) قتل شان مباح است. اجانب برای خدمت کردن یهود، به صورت انسان خلق شده اند.

 لذا هر مسیحی که یهودی نشود بت پرست و دشمن خدا خواهد بود و از عدالت خارج است و انسانی که بر غیر یهود کوچکترین ترحمی روا دارد، عادل نیست.

غش و خدعه کردن با غیر یهودی منع نشده است.


دزدی از یهودی حرام است و از غیر یهودی جایز می باشد، چون اموال دیگران مانند رمل های دریا است و هر کس زودتر بر آن دست گذاشت او مالک است.

ربودن اموال دیگران به وسیلهٔ ربا مانعی ندارد، زیرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غیر یهودی امر می فرماید.
...
و البته کتاب «تلمود»، که به عقیده ما مسلمانان از بنیان تحریف شده و با شریعت حضرت موسی کلیم‌الله(ع)، پیامبر اولوالعزم الهی، از بیخ و بن متفاوت است، سرشار از همین نگاه خصمانه، تحقیرآمیز، ضدانسانی و نژادپرستانه نسبت به «غیریهودیان» است.

نکته این‌جاست که وقتی یکی یهودی، که این کتاب مقدس و این تلمود تحریف‌شده را مبنای جهان‌بینی و عمل خود قرار می دهد، حتی درباره «دوستان» مسیحی و بودایی و هندو و اصولا هر آیین دیگر، چنین دیدگاهی دارد، مشخص است که نسبت به «دشمن» دیرین و ایدئولوژیک خود، یعنی باورمندان مذهب شیعه چه خصومت عمیق و بنیادینی دارد.
یک توضیح بسیار مهم درباره‌ی واکسن‌های تولیدشده در فایزر و مادرنا وجود دارد و آن این که، این نوع واکسن‌ها، نسبت به واکسن‌های شناخته شده قبلی، ساز و کار و مکانیسم عملی کاملا جداگانه دارد. یعنی اگر واکسن‌های مرسوم از ویروس کشته شده یا ضعیف شده، برای تحریک بدن به تولید آنتی بادی بیماری و ایمن‌سازی استفاده می کنند، این واکسن‌های جدید، کاملا مبتنی بر ژنتیک هستند و از یک عامل ژنی به نام mRNA استفاده می‌کنند.

مان‌طور که پیش از این در مشرق نوشتیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی، ده‌ها موسسه در اختیار دارند که روی تسلیحات زیستی، به ویژه تسلیحات مبتنی بر ژنتیک و علوم سلولی و مولکولی، کار می کنند. به صورت خاص، بخشی از موسسه «دارپا»، زیرمجموعه پنتاگون، بر اساس اخبار و گزارش‌های آشکار و قطعی، روی این نوع تسلیحات و به طور خاص دستکاری‌های ژنتیک به عنوان نوعی مدرن از سلاح زیستی، فعالیت می کنند.

به عنوان نکته آخر، باز یادآور می شویم که تحقیقات حساس در حوزه ژنوم ایرانی با همکاری رضا ملک زاده (معاون معزول تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت) و یک استاد تحصیل کرده دانشگاههای آمریکا (حسین نجم آبادی) در کشور انجام و تکمیل شد و آنچه به عنوان دیتابیس ژنتیک ایرانیان به دست آمد، تحت پوشش مقاصد تحقیقاتی به دانشگاههای آمریکایی منتقل شده است.

تنها بررسی اجمالی سوابق سازندگان این واکسن، تا حد زیادی ورود رهبر انقلاب را به این موضوع قابل درک می سازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دلسوز
Iran, Islamic Republic of
........