پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
فکری:

بعید است از جوانانمان در دیدار برابر پرسپولیس استفاده کنیم/ به فکر خلق نماد خاصی نیستم

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 751043
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیدار دربی از حساسیت بالایی برخوردار است و بعید می‌دانم در بازی مقابل پرسپولیس از جوانانمان استفاده کنیم.
دربی از حساسیت بالایی برخوردار است
به گزارش جهان نيوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: دیدار دربی حساسیت و شرایط خاص خودش را دارد. برد و باخت در این بازی می تواند شرایط‌ ها را تغییر دهد و خیلی از اتفاقات را رقم بزند. در بازی مقابل پرسپولیس بعید است از جوانانمان استفاده کنیم و آن‌ها در بازی‌های بعدی به ما کمک خواهند کرد. بابک مرادی در اردوی ما حضور دارد و درصورت نیاز از او استفاده می‌کنیم.

فکری گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و شرایط روحی و جسمانی خوبی بین بازیکنان برقرار است. امیدوارم یک بازی خوبی ارائه دهیم. چون این دیدار تماشاگر زیادی دارد و باید از نظر اخلاقی  بدون حاشیه برگزار شود. بازی‌های زیادی را به عنوان بازیکن و مربی در دربی حضور داشته ام اما فردا اولین بار است به عنوان سرمربی در دربی حضور دارم. همیشه عاشق بازی دربی بوده و هستم و خیلی منتظر این بازی بودم و امیدوارم دیدار خوبی انجام شود.


 
فکری بیان کرد: تیم پرسپولیس بسته بازی نمی‌کند. حریف تیمی است که در اکثر بازی‌های انجام شده تهاجمی بازی کرده است و این تیم هجومی کار می‌کند. برای بازی فردا برنامه‌های خاص خودمان را داریم و فردا باید ببینیم که چه نفراتی را روانه میدان می کنیم. به بازیکنانم تاکید کرده‌ام، آرامش داشته باشند و نگران نتیجه نباشند، چون برای من این مهم است که آن‌ها با تمام توان بازی کنند.

او گفت: فضایی موجود در تیم استقلال  بیشتر دوستی و رفاقت است و بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند. آن ها صبوری و تلاش کرده اند تا تیم به اینجا رسیده است. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و فکر می‌کنم بچه‌ها با تمام توان حتی بیشتر از محمود فکری بازی کنند.

سرمربی استقلال بیان کرد: به فکر خلق نماد خاصی نیستم به این فکر می کنیم که همیشه دل هوادارانمان را شاد کنیم. بابک مرادی در اردوی ما حضور دارد و اگر نیاز شد از او در بازی فردا بهره می‌بریم.

فکری گفت: نباختن خوب است، اما تیمی هم نیستیم که فقط برای نباختن به زمین برویم. شرایطی داریم که می‌توانیم برنده باشیم و انشاالله در بازی فردا دروازه خود را بسته نگه خواهیم داشت.  مدیران فکر کنم فقط سرمربی و بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده اند، اما اکنون می‌شنوم که مدیران باشگاه‌ها برای هم کُری خوانده‌اند.


او تصریح کرد: در مستطیل سبز با هم رقابت داریم، اما خارج از این مستطیل با یکدیگر رفیق هستیم و فکر می‌کنم فردا می‌توانیم فضایی را به وجود آوریم که بهترین اتفاقات رخ دهد. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بازی منطقی داشته باشیم. حساسیت دیدار دربی ربطی به جایگاه تیم ها در جدول ندارد  و هر تیم با تمام توان خود به زمین می‌آید و بازی می‌کند.

سرمربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خداراشکر در هفته‌های اخیر مواردی را که از بازیکنان خواسته ام انجام داده اند و امیدوارم فردا بهترین روز ما باشد. باید ببینیم بعد از بازی چه اتفاقی رخ می دهد، اما در این مدت تمام تجربیاتم را به بازیکنان انتقال داده ام و امیدوارم جام‌هایی که در گذشته کسب کرده ایم امسال هم برای استقلال به دست آوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پايي كه جا ماند...