جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تردد بین همه شهرها آزاد شده است؟ +جزئیات

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 750961
تردد همشهریان تهرانی به شهرهای زرد بدون برگه تردد بین شهری میسر است.
تردد بین همه شهرها آزاد شده است؟ +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره تغییر محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: محدودیت‌ها به قوت خود باقی و اتفاق جدیدی در بحث تغییر محدودیت‌ها رخ نداده است.

او بیان کرد: علی رغم اینکه در چند هفته گذشته شهر قرمز نداشتیم اما متاسفانه ۶ شهر استان مازندران از امروز قرمز هستند، همچنین ۲۳ شهر در کشور نارنجی و ۲۱۲ شهر هم زرد هستند.

قاسمی اظهار کرد: ما بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، یکسری اقدامات در ۵ حوزه اصلی شامل ادارات و فعالیت کارکنان، بحث صنوف،خدمات بازرگانی و تجاری، مباحث فرهنگی و اجتماعی و مباحث ترددها پیش بینی کرده بودیم که مناسب با وضعیت هر شهر صورت گیرد.

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: در ۶ شهر قرمز، اصناف بجز گروه یک، مابقی نمی‌توانند فعالیت کنند و جلسات ادارات با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید برگزار شود.

او افزود: ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین ورود پلاک‌های بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر ممنوع و تا زمانی که وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی به وضعیت عادی برگردد، شرایط به همین منوال است.

قاسمی درباره نحوه تردد بین شهری خودروها  تاکید کرد: وضعیت تهران از امروز زرد است و اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به ۲۱۲ شهرهای زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست؛ اما ورود به ۲۹ شهر نارنجی و قرمز برای پلاک‌های غیر بومی ممنوع است.

برای دیدن رنگ شهرها اینجا کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهرهاي زرد؟؟ قرمز؟؟ نارنجي؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر فقط تهران را کنترل کنند و اجازه ندهند بیان شهرستانها کرونا جمع میشه.