کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیسی: کاخ‌نشینان از کولبران سوءاستفاده می‌کنند

19 دی 1399 ساعت 4:00

رئیس قوه قضائیه گفت: قاچاقچی اصلی همان کاخ‌نشینی است که از عده‌ای کولبر سوء‌استفاده می‌کند.


به گزارش جهان نیوز؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای شورای تأمین استان کرمانشاه، با بیان اینکه وزارت صمت، گمرک و نیروی انتظامی با اجرای مصوبه دولت و فراهم کردن زیرساخت‌های بازارچه مرزی در کرمانشاه، زمینه را برای قانونمند کردن فعالیت کولبران فراهم کنند، اظهار کرد: ما به عنوان حکومت مسئولیت داریم و هر دستگاهی در این زمینه اعم از قوه قضائیه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و وزارت بهداشت و … باید وظایف کار خودشان را انجام دهند.

وی گفت: کولبری یک مساله است و قاچاق حرفه‌ای یک مساله دیگر، باید با جریاناتی که کولبرها را سازماندهی کرده و از آن‌ها سوء‌استفاده می‌کنند برخورد کرد، قاچاقچی اصلی همان کاخ‌نشینی است که از عده‌ای کولبر سوء‌استفاده می‌کند.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: اینکه ما کاری که انجام می‌شود را ساماندهی نمی‌کنیم و بعد افراد را به عنوان «متخلف» تلقی می‌کنیم اصلاً قابل قبول نیست و این قطعاً ناتوانی محض است.

وی بر لزوم برخورد بدون ملاحظه با افراد شرور تاکید کرد و گفت: با افراد شرور و شرارت‌های مسلحانه که بستر ناامنی‌های اجتماعی را فراهم می‌کند به شدت برخورد کرده و ترحم نکنید.

رئیسی افزود: مقتضی است از همه ظرفیت‌های قانونی برای برخورد بازدارنده با افراد شرور استفاده شود.


کد مطلب: 750837

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/750837/رئیسی-کاخ-نشینان-کولبران-سوءاستفاده-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com