کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزم‌حسینی کجاست؟

18 دی 1399 ساعت 15:57

صحبت‌های روز گذشته محمود واعظی نشان می‌دهد که گویا اختلاف جدیدی در کابینه تدبیر و امید در ۶ ماه مانده به پایان دولت، شکل گرفته است.


به گزارش جهان نیوز، کمتر از 6 ماه به پایان کار دولت حسن روحانی باقی مانده است، مدتی که به تعبیر مقام معظم رهبری دولتمردان باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنند، اما گویا دولت در همین ماه‌های پایانی خود درگیر حاشیه‌های جدیدی شده است.

حاشیه‌ها از غیبت رزم حسینی در جلسه دولت آغاز شد. او دیروز به جای شرکت در جلسه هیئت دولت به زادگاهش استان کرمان سفر کرده بود. موضوعی که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان قهر وزیر صمت از دولت تعبیر کردند.

موضوع اختلاف قیمت گذاری دستوری فولاد، بین دو وزارتخانه مهم اقتصاد و صنعت است، آنها در روزهای اخیر یکدیگر را مورد نقد خود قرار داده‌اند، با این تفاوت که وزیر اقتصاد انتقادات خود را در جلسه دولت خطاب به روحانی و محمود واعظی مطرح می‌کند، اما وزیر صمت در نشست با خبرنگاران،‌ وزارت اقتصاد را مورد نقد قرار می‌دهد و این وزارتخانه را مسئول گرانی‌ها می‌داند.

موضوعی که دیروز خبرنگار خبرگزاری تستیم، از محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره این اختلاف‌ها سوال کرد که رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ، انتقاداتی را متوجه وزیر صمت کرد که چرا او این مسائل را در حضور رسانه‌ها گفته است.

واعظی به غیبت رزم حسینی در جلسه دولت نیز اشاره کرد و تصمیم‌گیری در این زمینه را به جلسات آتی با حضور وی موکول کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید رزم حسینی به جلسات دولت برمی‌‌گردد و رئیس‌جمهور اختلاف پیش آمده را چگونه حل خواهد کرد؟ اختلافی که بی‌شک دود آن به چشم سهامداران بازار سرمایه می‌رود، آیا سرنوشت رزم حسینی نیز به سرنوشت رضا رحمانی وزیر سابق این وزارتخانه که توسط رئیس‌جمهور و با خواست واعظی کنار رفت، ختم خواهد شد؟


کد مطلب: 750815

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/750815/رزم-حسینی-کجاست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com