جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اولین مرکز اجاره ون با راننده مستقر در تمام شهرهای ایران

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 750778
اولین مرکز اجاره ون با راننده مستقر در تمام شهرهای ایران
ون ها همواره بهترین وسیله نقلیه گروهی برای مسافرت هستند.ممکن است بگویید اتوبوس ها و مینی بوس ها نیز خودروهای گروهی هستند! بله درست است اما این خودروها به اندازه ون ها لوکس نیستند و کمی بزرگ و دست و پا گیر هستند علاوه بر اینکه هزینه بالایی برای اجاره دارند!

مرکز اجاره ون ایران برای اولین بار سراسر کشور را تحت پوشش خودروهای ون قرار داده است.در کلان شهرهای ایران متاسفانه خدمات تخصصی کرایه ون برای کاربری های مختلف وجود ندارد و نیاز مردمان شهرهایی به جز تهران و کرج به خودرو های ون نیازی اساسی است.

در واقع مراکز اجاره ون در شهرهایی مانند تهران و کرج بصورت تمرکزی فعالیت دارند و شهرهایی مثل مشهد، قم، اصفهان، چابهار، مازندران و ... از این خدمات محروم می باشند.با افتخار 150 دستگاه ون در شهرهای مختلف بصورت مستقر در حال فعالیت می باشند و وظیفه جا به جایی همشهریان را در سراسر ایران خواهند داشت.در ادامه پر متقاضی ترین شهرهای ایران برای رزرو ون با راننده را معرفی خواهیم کرد.

اجاره ون ایران در اصفهان
اصفهان پر تقاضاترین شهر در بین تمام شهرهای ایران برای خدمات اجاره ون می باشد.کرایه ون اصفهان توسط ایران ون رنتال بصورت با راننده اجاره داده می شود.این خدمات بصورت گشت 10 ساعته داخل اصفهان، اجاره تاکسی ون های فرودگاه شهید بهشتی و ون های VIP و ون های گردشگری و تورها در اصفهان تنها بصورت با راننده ارائه می شود.اطلاعات تکمیلی را در صفحه اجاره ون اصفهان بدانید.
 

ایران ون رنتال در مشهد مقدس
بیشترین درخواست برای ون های اجاره ای در مشهد مربوط به گشت درون شهر 10 ساعته برای گشت و گذار یک روزه برای عزیمت به حرم و گردش در مزار فردوسی و مکان های تاریخی این شهر می باشد.بیشترین سرویس ها مربوط به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد و هتل های اترک، الماس، قصر طلایی و هتل درویشی و مسافرخانه های مشهد می باشد.برای اطلاعات تکمیلی راجع به مدل خودرو های ون به صفحه اجاره ون مشهد بروید.

تامین ون مازندران و چالوس و رشت تخصص ماست
رانندگان مجموعه در شمال کشور بومی منطقه شمال هستند.به این معنا که تمامی راه های پر پیچ و خم چالوس و مناظر ناب شمال کشور را می شناسند.بیشترین تقاضا برای ون اجاره ای در شمال کشور مربوط به تورهای شخصی می باشد.در این مناطق رزرو ون فرودگاه کمتر است و افراد بیشتر از تهران و کرج با ون به این شهر ها می آیند به منظور گردشگری.

اجاره دربستی ون با راننده در تبریز
تبریز به دلیل تراکم شهرک های صنعتی و کارگاه های تولیدی مصالح ساختمانی، بیشترین درخواست ون را برای رفت و آمد پرسنل و سرویس های ون به ثبت می رسانند.همچنین فرودگاه شهید مدنی همواره میزبانی برای میهمانان خارجی عازم نمایشگاه ها و حومه تبریز می باشد.همچنین دانشگاه های تبریز برای رفت و آمد هیئات علمی و پرسنل خود درخواست اجاره ون در این شهر را دارند.

ایران ون در شهر بزرگ شیراز
ایران ون در شهر شیراز سرویس های رفت و برگشت به مکان های تاریخی و ون یک روزه اجاره می دهد.همچنین فرودگاه دستغیب شیراز تحت پوشش مجموعه است.تمامی خودروهای ون موجود در شیراز بیمه کامل بوده و از لحاظ فنی کاملا سالم هستند.همچنین مسافرت از شیراز تا تهران، از شیراز تا شمال و از شیراز تا اصفهان و یزد امکان پذیر می باشد.
 

بیشترین تعداد راننده در کرج و تهران با خدمات فوری
کرایه ون در شهر کرج از مناطق گوهردشت، اندیشه، عظیمیه، جهانشهر و مهرشهر برای عظیمت به فرودگاه پیام و فرودگاه های بین المللی تهران و مهرآباد امکان پذیر است.اجاره ون از کرج تا تهران و قم و جمکران به صورت تخصصی با خودرو های هیوندای h350 و تویوتا هایس به انجام می رسد.

اجاره ون در تهران نیز شامل خدمات تامین ون برای مال های بزرگ تهران مانند ایران مال، اجاره ون در غرب تهران و مناطق 5 و 9 برای فرودگاه، اجاره ون ون برای نمایشگاه های بین المللی اما خمینی، نمایشگاه شهر آفتاب و نمایشگاه مصلی و باشگاه انقلاب و تامین سراسری ون برای گشت درون تهران و سفر از تهران تا شمال امکان پذیر می باشد.

خدمات کرایه ون برای اولین بار در سنندج!
ایران ون تنها مرجع کرایه ون در شهر سنندج بوده که بصورت تخصصی برای عزیمت مسافران به فرودگاه بین المللی این شهر آماده سازی شده است.همچنین رزرو ون مسافرتی برای عظیمت از سنندج به بانه، مریوان، سردشت، سقز و بیجار نیز توسط ایران ون با راننده آشنا و کرد بومی همان منطقه با نازل ترین قیمت امکان پذیر می باشد.

ایران ون مدام در حال گسترش است!
بنا به درخواست بسیاری از مشتریان محترم، در حال گسترش خدمات در شهرها و استان های حاشیه ای هستیم.مجموعه به دلیل عدم واسطه گری قیمت های بسیار استاندارد و بصرفه ای دارد و در حال حاضر تخصصیترین مرکز برای سفر و مسافرت بین شهری و ترانسفر های تشریفاتی به هتل ها و یا فرودگاه های کشور است.برای استفاده از خدمات شهر خود لطفا به وبسایت مراجعه کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *