پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

خشم و غضب پاسداران حریم دریا مهار‌شدنی نیست

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 750730
فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه می‌دانند خشم و غضب این حافظان و پاسداران حریم دریا مهار‌شدنی نیست و نمی‌توان آنها را عقب نشاند، گفت: اراده ما شکست‌ناپذیر است و گاه نشان داده‌اند جلوه‌‌هایی از اراده و ایمان خود را در مواجهه نزدیک با دشمنان‌ و همه می‌دانند نمی‌توان آنها را عقب نشاند.
خشم و غضب پاسداران حریم دریا مهار‌شدنی نیست
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی چاه ‌مبارک شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و نام شهدا با بیان اینکه رزمندگان سپاه همان‌گونه که در مقابل دشمن ایستاده‌اند، به هموطنانمان هم خدمت می‌کنند اظهار داشت:  این بدان معنی است که هم مرد میدان امنیت و هم مرد میدان خدمت هستند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه می‌دانند خشم و غضب این حافظان و پاسداران حریم دریا مهار‌شدنی نیست، نمی‌توان آنها را عقب نشاند افزود: اراده ما شکست‌ناپذیر است و گاه نشان داده‌اند جلوه‌‌هایی از اراده و ایمان خود را در مواجهه نزدیک با دشمنان‌ و همه می‌دانند نمی‌توان آنها را عقب نشاند.

وی بیان داشت: دشمنان باید تسلیم اراده آنها شود چرا ‌دست‌هایشان روی ماشه است و ‌همیشه آماده‌اند و در میدان نبرد حضور دارند و همچون شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانشان در دفاع از انقلاب و اسلام و کشور ایستاده‌اند و مرد میدان هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان ما هم این‌ها را می‌بینند و رصد می‌کنند افزود: دشمنان شور، نشاط، سربلندی، استحکام و شایستگی آنها را وقتی کنار سلاح‌هایشان هستند می‌بینند، درک می‌کنند که با چه سپاه پایان‌ناپذیری روبه‌رو هستند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های سپاه تصریح کرد: گاهی فرزندان شما رزمایش برگزار و دشمنان محاسبات خود را دقیق می‌کنند، اما باز هم دچار خطا در محاسبه می‌شوند، دشمن باید بداند با چه حقیقتی میان امواج زیبا و پرشکوه خلیج فارس روبه‌روست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز به روز در یک زمینه به خودکفایی می‌رسد و به یک قوه و توان جدید دست پیدا می‌کند افزود: پیشرفت‌های روزانه سپاه را شاهد هستیم و قدرت در نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت است که روز به روز، رو به رشد و رو به تکامل است، مدام نو می‌شود.

وی ادامه داد: شما جدید بودن را به‌صورت مداوم در نیروی دریایی سپاه می‌بینید. تفکر و اندیشه‌ این نیرو نو می‌شود و الگوهای جدیدی در مواجهه با سطح تاکتیک، در سطح راهبرد و در سطح سلاح و تجهیزات را تجربه می‌کند. همه تجربیات با یک درجه جدید از ایمان واقعی خود را قوی می‌کند و پرورش می‌دهد.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دریا بزرگ است و نیروی دریایی باید به‌وسعت و بزرگی این دریا بزرگ شود گفت: تمام مردان نیروی دریایی سپاه بلند فکر می‌کنند، همه به دشمن نگاه و از دوردست، دست دشمن را می‌بینند، برآورد می‌کنند و قدرت می‌افزایند و انباشت قدرت می‌کنند، لحظه لزوم این انرژی متراکم را رها می‌کنند، این قدرت‌افزایی راز بازدارندگی نیروی دریایی است.

سرلشکر سلامی با اشاره به فلسفه ایجاد نیروی دریای سپاه خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه برای امنیت ملت باید باشد تا دشمن نباشد، یعنی بازدارندگی و فلسفه عمیق دیگر او ایستادن در مقابل دشمن برای بودن این ملت است.

وی تأکید کرد: سپاه اگر بین بودن ملت و نبود خود یکی را بخواهد انتخاب کند، حتماً فدا شدن خود را انتخاب خواهد کرد، زیباترین و زیبنده‌ترین آرزو است، این شعار نیست، کلام من نیست، این فرهنگ، اعتقاد و باور ماست، بدون این ما چیزی نیستیم اما با این می‌توانیم قدرتمند باشیم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سلاح مهم است اما مهم‌تر، اعتقاد، باور و عشق ما به فدا شدن و نترسیدن از مرگ و دشمن است. امروز سرمایه اصلی نیروی انسانی است، ما این اعتقاد را از اهل‌بیت(ع)، مقام معظم رهبری و شهدایمان گرفته‌ایم.

سرلشکر سلامی گفت: امروز که این بیمارستان به نام حاج قاسم سلیمانی افتتاح می‌شود، تنها برای خدمت‌رسانی به پاسداران و خانواده‌های آنها نیست، همه‌ مردم در دایره خدمت سپاه هستند. ما فدایی همه هستیم و بدون رضایت مردم از خودمان راضی نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهادت «سردار سلیمانی» چهره تروریست آمریکا را نمایان کرد
Iran, Islamic Republic of
خون سلیمانی و المهندس به حضور آمریکا و اسرائیل در منطقه پایان خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها دوری از دین را عامل امنیت جهانی می‌دانستند/ داعش ابزار دست آمریکایی‌ها بود/شهادت سردار سلیمانی چهره تروریست امریکا را نمایان کرد