کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکلیف سریال «از سرنوشت۴» روشن شد

17 دی 1399 ساعت 11:19

سریال نوروزی "هشت آباد" فقط چند روز از تصویربرداری‌اش باقی‌مانده و تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی، مهیای ساخت فصل چهارم "از سرنوشت" می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، سریال "هشت آباد" با نام قبلی "نوروز رنگی" روزهای پایانی تصویربرداری را در مشهد مقدس می‌گذراند. علی اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی با اعلام ۴۵ روز تا پایان تصویربرداری، گفت: ان‌شاالله کمتر از دو ماه پیش سریال "هشت آباد" تصویربرداری‌اش را به پایان می‌رساند تا آماده پخش از ایام نوروز شود.

او در خصوص شروع تولید فصل جدید سریال "از سرنوشت" تأکید کرد: این روزها در پیش‌تولیدیم و آماده کردن مقدمات کار برای شروع فصل چهارم "از سرنوشت" تا به آنتن ۱۴۰۰ برسد. امیدوارم بتوانیم تا قبل از پایان سال کلید بزنیم و هرچه زودتر کار را به آنتن برسانیم.

جزئیاتی از فصل چهارم سریال "از سرنوشت"
تحویلیان درباره زمان پخش فصل چهارم، انتخاب بازیگران جدید و کارگردان سریال، گفت: خوشبختانه بازیگران فصل سوم عمدتاً در فصل چهارم هم حضور دارند اما بازیگران جدیدی هم خواهند پیوست که هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. محمدرضا خردمندان کارگردان ما در فصل چهارم خواهد بود؛ درباره زمان پخش هم پیش‌بینی‌مان نیمه اول سال آینده است که از شبکه دو سیما پخش شود. 

فصل جدیدی از "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد"
او همچنین برای ساخت فصل جدیدی از "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" اعلام آمادگی کرد و افزود: همیشه به کارهای دینی و اخلاقی علاقه داشتم و اگر صداوسیما تمایل داشته باشد دوست داریم فصل جدیدی از "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" بسازیم. 

اول: این روزها سریال تلویزیونی "هشت آباد" با نام قبلی "نوروز رنگی" در مشهد خودش را برای آنتن نوروزی سیما آماده می‌کند. علی مسعودی نویسنده و کارگردان با طنز جدید خود به دنبال خاطره‌بازی با مخاطب در دوران دهه شصت و به نوعی خاطرات خودش در کوچه پس کوچه‌های مشهد مقدس است. 

در کنار بازیگران دیگری همچون رابعه اسکویی، جواد خواجوی، شهرام قائدی، جمشید حسینی، محمد اسلامی، سینا رازقی، ماهان عبدی،‌حمیدرضا شجره و برخی از بازیگران بومی حضور دارند.  به تازگی یوسف تیموری هم به گروه اضافه شده و نقش مهمِ "دایی محمود" را بازی می‌کند. 

قصه در سال ۱۳۶۶ می‌گذرد و فضای روزهای پایانی اسفندماه را به تصویر می‌کشد. روابط انسانی را نمایش می‌دهیم در زمانیکه همسایه‌ها با هم خوب و صمیمی بوده‌اند و به هم اطمینان داشته‌اند. به تعبیر کارگردان سریال، "هشت آباد" سعی دارد یادآوری از سی و چند سال پیش داشته باشد که مردم با وجود شرایط سخت جنگی چگونه زندگی می‌کردند. کاری که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در مشهد بپردازد.

دوم: چندی پیش مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در نشست خبری فصل سوم سریال "از سرنوشت" اعلام کرد که  تولید فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی به زودی شروع و برای آنتن ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

دارا حیایی، دیباج و پورسرخ، حبیب دهقان‌نسب، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی‌اند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند. همچنین حسین پاکدل به جایِ امین تاریخ در این سریال هنرنمایی کرد.

داستان سریال «از سرنوشت» از جایی شروع شد که هاشم و سهراب دو پسربچه‌ای‌اند که در پرورشگاه زندگی می‌کنند. آن‌ها از سن کم در اینجا زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. حالا باید در ادامه ببینیم این داستان‌ها به کجا می‌رسند؟


کد مطلب: 750688

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/750688/تکلیف-سریال-سرنوشت۴-روشن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com