جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

نبویان: مراقب فتنه «تحریف واقعیت‌ها» باشید

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 750613
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه فتنه امروز فتنه تحریف واقعیت‌هاست و باید باشیم، گفت: آمریکا نشان داده که قابل اعتماد نیست، باید حفظ عزت ایران و اسلام را از منش حاج قاسم آموخت.
نبویان: مراقب فتنه «تحریف واقعیت‌ها» باشید
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید محمود نبویان امشب در مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح‌یزدی و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان، با بیان اینکه علامه مصباح یزدی ویژگی‌های بارز مختلفی داشتند، اظهار کرد: ایشان عالمی ذوالفنون بود و در فلسفه عقاید درخشانی داشت به طوری که در فلسفه اسلامی و در نقد فلسفه غرب صاحبنظر بود، در مباحث فلسفی اگر مبنایی را می‌پذیرفت در تمام مراحل به آن پایبند بود.

وی با اشاره به اینکه علامه مصباح یزدی در حوزه مباحث فلسفی دارای ذهنی منسجم بود که منحصر به فرد محسوب می‌شد، افزود: ایشان در نقد فیلسوفان غرب بسیار درخشان ظاهر شدند به طوری که عبدالکریم سروش هم ایشان را قوی‌ترین فیلسوف زنده کشور دانستند اما حاضر با مناظره با ایشان نشدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علامه مصباح به دنبال تفکر بود تصریح کرد: متفکر بودن ویژگی برجسته ایشان بود و در منطق، روانشناسی، تفسیر، انسان شناسی، فلسفه حقوق، فلسفه حق، فلسفه اخلاق، سیاست و ... منحصر به فرد بود.

وی با اشاره به اینکه علامه مصباح یزدی از هرچه داشت در راه دفاع از دین استفاده می‌کرد ادامه داد: این عالم بزرگ فلسفه را در خدمت دفاع از دین و مبارزه با خرافات و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی درآورد.

نبویان با بیان اینکه علامه مصباح نسبت به مقام معظم رهبری بر اساس اصول دینی اعتقاد داشت خاطرنشان کرد: وی معتقد بود که لبخند مقام معظم رهبری لبخند امام زمان(عج) است و ناراحتی معظم له یعنی ناراحتی امام عصر(ع).

وی با اشاره به اینکه علامه مصباح جهان را می‌شناخت گفت: متأسفانه اجازه ندادند که علامه مصباح به خوبی شناخته شود، او آبروی خود را خرج دین کرد و وقتی گفتند چرا پس از دوم خرداد به دنبال دفاع از دین و حقیقت بلند شد و با او در همین دانشگاه بوعلی آن رفتار را کردند، گفت آبروی من برای دین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان ساده زیست بود و مانند کوه استوار اظهار کرد: حجم حملات معاندان و دشمنان نظام در داخل و خارج به علامه مصباح کم‌نظیر است، به طوری که برخی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب و غربگرایان او را دشنام می‌دادند، اما وقتی هیچ یک از بزرگان نیامدند، ایشان یک‌تنه از این شهر به شهر دیگر می‌رفت و از حقیقت دفاع می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری بر پیکر علامه مصباح یزدی افزود: اخلاص علامه بی‌نظیر بود و هر کاری را برای خدا انجام می‌داد و برای خدا سکوت می‌کرد و سخن می‌گفت، ایشان جانانه در مقابل دشمنان می‌ایستاد.

حاج قاسم دیپلماسی قرآنی را قبول داشت، نه غربی و آمریکایی را
نبویان در بخش دیگری از سخنانش یادی از سردار سلیمانی کرد و با بیان اینکه حاج قاسم دیپلماسی قرآنی را قبول داشت نه غربی و آمریکایی را گفت: امروز برخی مسئولان برای مذاکره با آمریکا می‌خواهند از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با بیان اینکه ادیان آمده‌اند با کدخداها بجنگند گفت: برای خروج از دره‌ اقتصادی که امروز در آن قرار داریم باید با آمریکا و توطئه‌های آن مبارزه کرد، این دولت تروریست ما را تحریم کرده و دشمن ماست و نباید دشمن را ولی خود کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم دنبال مبارزه با طاغوت بود تصریح کرد: مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان عایدی برای کشور ندارد و نباید به آن و وعده‌های پوچ آنها اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای منطقه گاو شیرده آمریکا هستند گفت: ایران در انقلاب ۵۷ و هشت سال جنگ تحمیلی با ایمان به خدا و صبر و استقامت بر امریکا پیروز شد، حاج قاسم به این نکته باور داشت به همین دلیل وقتی ۸۱ درصد سوریه سقوط کرده بود، با ایمان به خدا کل نقشه کل دنیای غرب را شکست داد.

نبویان با تأکید بر اینکه باید مراقب فتنه امروز که تحریف واقعیت‌هاست باشیم اظهار کرد: امریکا نشان داده که قابل اعتماد نیست، باید حفظ عزت ایران و اسلام را از منش حاج قاسم آموخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا