پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۹

منبع امنیتی ایران: رژیم صهیونیستی منتظر عواقب شرارت‌هایش باشد

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 750608
یک منبع آگاه امنیتی هشدار داد که هرگونه جسارت و تعدی به منافع و امنیت جمهوری اسلامی از هر جانبی و به هر صورتی، خواه رژیم صهیونیستی مسئولیتش را بپذیرد و یا نفی کند با پاسخ کوبنده و قاطع جمهوری اسلامی علیه این رژیم مواجه خواهد شد.
منبع امنیتی ایران: رژیم صهیونیستی منتظر عواقب شرارت‌هایش باشد
به گزارش جهان نيوز، اعلام رسمی روز گذشته جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آغاز مجدد غنی‌سازی 20 درصد اورانیوم وفق بند 36 برجام و در راستای اجرای قانون اخیر مجلس شورای اسلامی، واکنش‌های موافق و مخالف متعددی را به دنبال داشت.

در همین راستا؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر شرور رژیم جنایتکار صهیونیستی نیز با ظاهر شدن مقابل دوربین‌های تلویزیونی مدعی شد، اسرائیل مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌شود.

در این خصوص یک منبع آگاه امنیتی به «نورنیوز» گفت: گرچه رژیم صهیونیستی حیات و منافع خود را از مسیر گسترش تنش و بی‌ثباتی در منطقه دنبال می‌کند اما سیاست جمهوری اسلامی ایران در برابر شرارت‌ها و جنایت‌هایی که در سال‌ها و ماه‌های اخیر با مباشرت مستقیم و یا زمینه‌سازی این رژیم علیه ایران صورت پذیدفته، دوری از روندهای تنش آفرین و بحران‌ساز بوده است.

این منبع آگاه افزود: سردمداران رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از رویکرد جمهوری اسلامی، دچار سوءتفاهم شده و ضمن افزایش شرارت‌هایشان، اقدامات بی‌ثبات کننده در منطقه را تشدید کرده‌اند و در اوضاع جاری نیز فتنه‌گری این رژیم جنایت‌پیشه مشهود و ملموس است.

او خاطرنشان کرد: بروز این شرایط برخورد بی‌ملاحظه و قاطع با شرارت‌های جانیان صهیونیست را به یک مطالبه ملی در ایران تبدیل کرده است.

این منبع آگاه امنیتی در ادامه، اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به افزایش سطح قانونی غنی‌سازی اورانیوم به ۲۰ درصد از سوی ایران را نوعی اعتراف نسبتا صریح به نقش رژیم صهیونیستی در شرارت‌های گذشته و ماه‌های اخیر علیه ایران عنوان کرد.

او تصریح کرد: در این شرایط رژیم صهیونیستی باید منتظر باشد که عواقب اتفاقات گذشته را که مسئولیتش متوجه سردمداران این رژیم است، دریافت کند.

این منبع در پایان گفت: این رژیم باید واقف باشد که هرگونه جسارت و تعدی به منافع و امنیت جمهوری اسلامی از هر جانبی و به هر صورتی، خواه رژیم صهیونیستی مسئولیتش را بپذیرد و یا نفی کند با پاسخ کوبنده و قاطع جمهوری اسلامی علیه این رژیم مواجه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیامدهای جنگ با ایران برای ترامپ، آمریکا، خاورمیانه و دنیا چیست؟
Iran, Islamic Republic of
100 درصد از رژیم صهیونیستی انتقام می گیریم
Iran, Islamic Republic of
مردم دنیا رژیم نامشروع اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک مسئول ترور فخریزاده است..
Iran, Islamic Republic of
ناوهای آمریکایی اهداف مناسبی هستند /فیلم
علی
Canada
چقدر شعار؟ وقت عمله
United Kingdom
فقط شعار!!!!! شعار دادن حال میده؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
اروپا از سال 2011 تاکنون به همراه آمریکا، ترکیه و اسرائیل و با کمک های مالی عربستان سعودی و امارات از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروهای تروریستی در سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی گرگ بفهمه که ترسیدی وهیچ ابزاری برای دفاع نداری مطمئنا بهت حمله می‌کنه ...