پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

معرفی سامانه پیام کوتاه ملی پیامک و نمایندگی پنل اس ام اس

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 750412
همۀ کسب‌وکارها دنبال راهی هستند که محصولاتشان را به گروه‌ بزرگی از مخاطبان و مشتریان معرفی و تبلیغ کنند و برای این هدف از روش‌های مختلف بازاریابی استفاده می‌کنند. در میان انواع روش‌های بازاریابی ما امروز می‌خواهیم  بر اساس نوع محصول، میزان بودجه و بازار هدف بهترین روش را انتخاب کنیم و دربارۀ گزینه‌ای صحبت کنیم که برای همه کسب‌وکارها قابل اجرا است و از طریق آن می‌توان با تعداد زیادی از مخاطبان بازار هدف ارتباط برقرار کرد. این روش چیزی جز بازاریابی پیامکی و سامانه ارسال پیام کوتاه نیست!

پنل پیامکی چیست؟
همانطور که می‌دانید سامانه پیام کوتاه ابزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. سامانه پیامکی نیازی به سخت افزارهای خاص و نرم‌افزارهای جانبی ندارد و همه چیز به صورت آنلاین و در قالب محیط سایت آن‌هم به زبان فارسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از پنل پیامکی
مزایای استفاده از سامانه پیامکی یک یا دو مورد نیست ولی ما خیلی کوتاه می‌خواهیم به مهمترین فاکتورهایی اشاره کنیم که در مسیر بازاریابی، مارکتینگ، جذب مشتری و افزایش فروش ممکن است برای شما مهم باشد.

استفاده از پنل پیامکی بر خلاف دیگر روش‌های بازاریابی، بسیار مقرون‌به‌صرفه است و ارسال پیامک آن‌ هم با تعداد بالا هزینۀ زیادی نمی‌خواهد، برای همین همیشه یکی از مزایای استفاده از پنل ارسال اس ام اس تعرفه مناسب آن است. از طرف دیگر پنل پیامکی امکانات مختلفی از جمله ارسال انبوه، ارسال پیامک شخصی‌، ارسال منطقه‌ای و ارسال پیامک به بانک مشاغل خاص دارد که به شما این امکان را می‌دهد با هر هدفی که برای تبلیغات دارید، بتوانید برای مشتری‌هایتان پیامک تبلیغاتی یا خدماتی بفرستید.

بانک جامع و به‌روز شماره‌ها، پشتیبانی همه‌روزه و محیط کاربری به زبان فارسی از دیگر امکاناتی است که پنل اس ام اس ملی پیامک برای یک بازاریابی درست و اصولی در اختیارتان می‌گذارند. اما علاوه‌بر مزایای گفته شده، ملی پیامک برای شما به عنوان کاربر سیستم نمایندگی را هم تعریف کرده است تا هم پنل خودتان را داشته باشید و هم بتوانید از آن کسب درآمد کنید.


نمایندگی ملی پیامک چیست؟
بعد از اینکه پنل اختصاصی کسب‌وکارتان را داشتید، می‌توانید سامانه نمایندگی ملی پیامک را نیز تهیه و از این طریق کسب درآمد کنید. اما نمایندگی ملی پیامک دقیقاً چیست؟

نماینده‌ ملی‌پیامک بر خلاف سایر نمایندگی‌ها، قادر است با نام تجاری خودش به کاربران خدمات ارائه دهد یا به اصطلاح برند خودش را داشته باشد. شما به عنوان نماینده می‌توانید با نام تجاری، سایت و دامنه‌ی اختصاصی اول پنل پیامکی خودتان را بگیرید به عنوان مثال www.YourDomain.com را ثبت کنید تا هرکس بخواهد از شما پنل بخرد فقط لوگو و برند تجاری‌تان را ببیند.

در این سامانه نام ملی پیامک درج نشده و شما لوگوی اختصاصی خودتان را در تمام صفحات مانند درباره ما، تماس با ما، اطلاعات حساب، قیمت خطوط اختصاصی، تعرفه پیامک قرار می‌دهید و بعد شروع به فروش و بازاریابی می‌کنید. در صورتیکه نماینده ملی پیامک باشید، میزان دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف سامانه را خودتان مشخص می‌کنید و ملی پیامک در قیمت‌گذاری‌های شما هیچ دخالتی ندارد!

این هم یادتان باشد که ما در ملی پیامک بابت فروش پنل‌های کاربری از نمایندگان هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. نماینده ما فقط یک‌بار هزینۀ سامانه را پرداخت می‌کند و می‌تواند به تعداد نامحدود اکانت کاربری متفاوت با دسترسی‌های مختلف ایجاد کند و بفروشد.

امکان استفاده از تمامی پنل‌های ملی پیامک به مدت یک سال است و بعد از یک سال، تمدید آن شامل 40% تخفیف می‌شود. پنل نمایندگی هم از این قانون تخفیف مستثنی نیست و پس از یکسال جهت تمدید دوباره، باید 60% از مبلغ کل پرداخت شود.

ملی پیامک برای نماینده‌هایی که شماره اختصاصی خریداری می‌کنند، تخفیف‌های ویژه‌ای قائل است. شما می‌‌توانید از این تخفیف استفاده کنید و خطوط پیامکی را با قیمت پایین از ملی پیامک بخرید و بعد با قیمت موردنظرتان به کاربران بفروشید.

احتمالاً تا اینجا برایتان این سوال پیش آمده که چگونه از کاربران‌ هزینه‌هایشان را دریافت ‌کنید! شما می‌توانید درگاه الکترونیک اختصاصی خودتان را در پنل اس‌ام ‌اس راه اندازی کنید تا کاربران با پرداخت الکترونیک، وجه را به صورت آنلاین به خودتان بپردازند.

همچنین شما می‌توانید بانک‌ شماره‌های ملی پیامک را در پنل بارگزاری کنید و دسترسی استفاده از این بانک شماره را به کاربران بدهید، به این ترتیب بانک شماره‌ای دارید که فقط کاربران خودتان به آن دسترسی دارند.

برای استفاده از پنل ملی پیامک شما و کاربرانتان نیاز به دانلود نرم‌افزار یا استفاده از سخت‌افزار خاصی ندارید و همه چیز به صورت آنلاین انجام می‌شود، در ضمن محیط کاربری ما همانطور که پیشتر هم گفتیم کاملاً فارسی است و  به عنوان نماینده ملی پیامک شما نیاز به هیچ مهارت خاصی در زبان ندارید، تنها کافیست یک آشنایی ساده با کامپیوتر و اینترنت داشته باشید. در صورتی هم که نیاز به آموزش در مورد پنل و ابزارهای ارسال اس ام اس داشتید، کارشناسان ملی پیامک در تمام روزهای هفته به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

خرید نمایندگی ملی پیامک و استفاده از پنل ملی پیامک
اگر می‌خواهید همین امروز پنل اس ام اس خودتان را داشته باشید و بعد از چند وقت آن را گسترش دهید تا با دریافت نمایندگی از ملی پیامک با سرمایه اندک کسب‌وکاری برای خودتان ایجاد کنید، می توانید تمام روزهای هفته حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فنی ملی پیامک شما را در زمینۀ خرید پنل اختصاصی خودتان و البته دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.

مطمئناً راه‌اندازی کسب‌و‌کار از پایه نیاز به صرف زمان، انرژی و سرمایه دارد، اما مطمئن باشید اگر به درستی به مشتریان خود خدمات دهید و مشکلاتشان را پیگیری کنید بعد از مدت کوتاهی درآمد بسیار خوبی در نمایندگی پنل ملی پیامک خواهید داشت! در صورتی هم که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، در صفحه اصلی وبسایت ملی پیامک به آدرس Melipayamak.com ثبت‌نام کنید یا با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *