کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست حدادعادل از تلویزیون درباره حاج قاسم

14 دی 1399 ساعت 16:29

چندی است در مطالبی به ساخت سریال برای شهید سلیمانی پرداخته‌ایم؛ امروز حدادعادل هم از تلویزیونی‌ها خواست تا سریالی فاخر برای سردار دل‌ها بسازند.


به گزارش جهان نیوز، در حاشیه همایش امروز صدا و سیما برای مکتب سلیمانی، دو اتفاق افتاد. یکی رونمایی از اثر حماسی "ملت بیدار و قوی" با صدای حاج صادق آهنگران بود که توسط صداوسیمای خوزستان ساخته شده است و در این همایش رونمایی شد. 

دومین اتفاق، صحبت‌های غلامعلی حدادعادل بود که به درخواست برای ساخت سریالی فاخر برای شهید قاسم سلیمانی ختم شد. رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در این همایش شهید سلیمانی را تاریخ‌سازی تعبیر کرد که باید او را به دنیا معرفی کرد. 

حداد عادل ابتدا از برنامه‌سازان تلویزیونی درخواست کرد که از یک‌سو مسائل کشور و از یک‌سو شخصیت سردار سلیمانی را به‌عنوان یک سرمایه در نظر بگیرند و به ازای هر یک از مسائل کشور بعدی از شخصیت این سردار را برجسته و به نسل جوان به‌عنوان الگو معرفی کنند.

وی سپس درخواست ساخت سریال را مطرح کرد و افزود: از چنین شخصیتی باید سریالی فاخر به دست توانمندترین افراد ساخت تا از دل این سریال یک فیلم فاخر تهیه شود تا سردار را به جهانیان معرفی کند.


کد مطلب: 750351

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/750351/درخواست-حدادعادل-تلویزیون-درباره-حاج-قاسم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com