پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴

ابراز محبت به رونالدو با نان بربری! +عکس

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 750348
آشپز معروف ترک به وسیله کنجد روی نان بربری اسم رونالدو را نوشت و به او ابراز محبت کرد.
ابراز محبت به رونالدو با نان بربری! +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرآشپز مشهور ترکیه‌ای بوراک از طریق حساب شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی یک عکس جالب از خود و کریستیانو رونالدو به اشتراک گذاشت که بسیار مورد توجه قرار گرفت. رونالدو به دلیل جشنواره سالانه گلوب ساکر به دبی رفته بود. او توانست در این جشنواره مقام بهترین بازیکن قرن ۲۱ را از آن خود کند. در حاشیه این جشنواره او به یکی از رستوران‌های معروف دبی که متعلق به بوراک بود، رفت. این سرآشپز رونالدو را با یک هدیه جالب سورپرایز کرد. او با استفاده از کنجد روی یک نان بربری نوشت که رونالدو دوستت داریم!

بوراک سرآشپز اهل ترکیه به دلیل غذاهای ویژه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند، یکی از مشهورترین چهره‌های جهان است و بسیاری از شاهزادگان، شخصیت‌های متهم و هنرمندان وی را در یک رستوران در دبی ملاقات می‌کنند. قابل ذکر است که بوراک، آشپز معروف ترک، در سال ۱۹۹۴ متولد شده‌است و از ۱۶ سالگی در حرفه آشپزی مشغول به کار است. وی از خانواده‌ای آشپز است و این حرفه را از پدر و پدربزرگ خود به ارث برده‌ است. خانواده وی دارای رستوران‌های زنجیره ای در ترکیه هستند که معروف‌ترین آنها رستوران شهر در استانبول است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *