شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

«هفت جن» به چاپ سیزدهم رسید

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 750337
‌رمان «هفت‌جن» نوشته امید کوره‌چی توسط انتشارات کتابستان به چاپ سیزدهم رسید.
«هفت جن» به چاپ سیزدهم رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رمان «هفت‌جن» نوشته امید کوره‌چی به‌تازگی توسط انتشارات کتابستان به چاپ سیزدهم رسیده است.

در روزگاری که فانتزی‌های ترجمه‌ای فضای ادبیات ژانری ایران را پر کرده بود، هفت جن نوید یک اتفاق تازه است. کتابی که از زیست‌سپهر فرهنگی و دینی ایران نشأت گرفته است و اتفاقات خوبی را رقم زد.

داستان هفت جن، روایت مردی است تشنه قدرت و تسلط بر عالم. او که مأمور به قتل زنی شده است در همان ابتدای داستان، دچار شکی بزرگ می‌شود و متوجه اشتباهاتش می‌شود. حال اوست و مبارزه با هفت جن قدرتمند.

هفت جن برخلاف بسیاری از آثار فانتزی ایرانی که گرته‌برداری ناقص از آثار غربی است، بر فرهنگ ایرانی-اسلامی استوار است. در جای‌جای کتاب اشاره‌های فراوان به آیات قرآن و احادیث معتبر شده است و این نشان می‌دهد نویسنده برای خلق اثرش، زحمت فراوانی کشیده است.

نکته مهم دیگر کتاب، فرو نرفتن در یک فضای تخدیری است. هفت جن با تأکیدی که بر واقع‌گرایی دینی دارد، جنبه‌های مهم دیگری از زندگی دینی را هم نشان می‌دهد.

عرفان‌های نوظهور و مصائب آن، نسبت انسان معاصر با امام معصوم خصوصاً امام زمان (عج)، توجه به عوالم قدسی و حضور دیگر مخلوقات خداوند.

رمان هفت جن توسط امید کوره چی نوشته شده و در ۳۲۲ صفحه و با قیمت ۵۰ هزار تومان توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *