پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خرید دستگاه پلاژن سه بازو – خرید کیت پلاژن

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 750280
با توجه به پیشرفت تکنولوژی  در این چند دهه اخیر ، روش های مختلفی اعم از عمل جراجی و ... جهت از بین بردن برخی مشکلات صورت وجود دارد . از بین بردن این گونه مشکلات معمولا در کلینیک ها و برخی مراکز مجاز زیر نظر وزارت بهداشت صورت می گیرد .

دستگاه پلاژن با بهره گیری از 3 فناوری تری پلار RF ، اکسیژنو و اولتراسوند ، بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می سازد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه پلاژن و همچنین قیمت و خرید کیت پلاژن جهت داشتن صورتی سالم و عاری از هر گونه عیب و نقص می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ ، وب سایت و اینستاگرام ما در ارتباط باشید .
 

روش های غیر تهاجمی در جهت رفع مشکلات صورت:
استفاده از روش های غیر تهاجمی در جهت رفع مشکلات وعیب و ایردهای صورت با خرید دستگاه پلاژن برای مراکز و کلینیک ها روشی فوق العاده عالی و کم هزینه و البته مقرون به صرفه می باشد . پلاژن تراپی با قرص پلاژن  به همراه دستگاه پلاژن انقلاب عجیبی در صنعت سلامت صورت ایجاد کرده است  .

خرید دستگاه پلاژن Pollagen :
فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، محصولات خود را با تضمین اصالت کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه پلاژن و کیت پلاژن می توانید با مشاوران ما از طریق وب سایت ، واتس اپ و تماس تلفنی در ارتباط باشید .

راه های برقراری ارتباط با شرکت طب پوست ایرانیان :

وب سایت  tebskin.com :
اینستاگرام  tebskin :
تماس تلفنی : 02128426730
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *