جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۷

دیدار انتخاباتی لاریجانی با نمایندگان ادوار

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 750255
با توجه اسامی افرادی که در این دیدار حاضر شده بودند به نظر می‌رسد محتوی این دیدار انتخاباتی و دعوت از لاریجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بوده است.
دیدار انتخاباتی لاریجانی با نمایندگان ادوار
به گزارش جهان نيوز، دیده بان ایران نوشته است: با نزدیک شدن به ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، خبرهای رسیده حاکی از این است که طی هفته های اخیر برخی از نمایندگان ادوار مجلس به دیدار «علی لاریجانی» در خیابان نیاوران رفته اند.
 
هر چند از جزییات این دیدار تاکنون اخباری منتشر نشده است اما با توجه اسامی افرادی که در این دیدار حاضر شده بودند به نظر می رسد محتوی این دیدار انتخاباتی و دعوت از علی لاریجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بوده است.
 
گفتنی است هفته گذشته سایت دیده بان ایران، خبری را مبنی بر دیدار مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با لاریجانی منتشر کرده بود که با واکنش گسترده روابط عمومی این تشکل مواجه شد. اما کمی بعد محسن کوهکن، نماینده سابق نزدیک به اصولگرایان با اشاره به تحرکات اصولگرایان برای انتخابات سال آینده ضمن اعلام این خبر که "جامعه روحانیت مبارز رسیدن به گزینه نهایی جریان اصولگرایی را کلید زده است" گفت:جامعه روحانیت در یک فرآیند کاملا دموکراتیک تلاش می‌کند با گزینه‌های مورد نظر خود صحبت کند تا در نهایت اصولگرایان با وحدت و انسجام در انتخابات حضور پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ساسانی
Iran, Islamic Republic of
پس از سالها انزوای اصلاح طلبان وقرار گرفتن در پشت تابلوی آقای حسن روحانی اکنون عزم جزم کرده اند برای حفظ بقا خود پشت تابلوی علی لاریجانی قرار گیرند .
Iran, Islamic Republic of
دم تئوریسین تئوری رحم اجاره ای گرم
سماواتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر لاریجانی به سبب عملکرد نامناسبش در این چندسال تقریبا می توان گفت یک مهره سوخته است
حقیت خواه
Iran, Islamic Republic of
ایشان در مجلس به امید حمایت درانتخابات 1400 نگهدارنده دولت روحانی بود !!!.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
از مبلغ کم مکن حق مطلب را کامل کن کم فروشی بد است ویل للمطففین
Iran, Islamic Republic of
.....