جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دردسر «شاد» تقلبی/ «شاد» هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام و توئیتر ندارد

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 750171
شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد و تمام صفحات موجود تقلبی هستند.
دردسر «شاد» تقلبی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، این روزها اگر در شبکه‌های اجتماعی با کلمه «شاد» جستجو کنید کلی مطلب، فیلم و صوت پیدا می‌کنید که همه آنها مرتبط با شبکه آموزشی دانش‌آموزان است اما این مرتبط بودن به معنای تأیید بودن هم نیست. برخی مطالب صرفا سرگرمی است و برخی هم البته نقدهایی است که نسبت به این شبکه می‌شود.

اما برخی مطالب که در کانال‌ها و گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، مسائلی است که با دست‌اندرکاران آموزش و پرورش سنخیتی ندارد مثلا در برخی کانال‌ها، بخشنامه‌های دروغین بارگذاری می‌شود یا اخذ هزینه از خانواده‌ها با ارسال شماره‌ای درخواست می‌شود.

بر همین اساس، آموزش و پرورش اعلام کرد: «شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، توییتر، تلگرام و...) ندارد و تمامی صفحات موجود تقلبی هستند.

اخبار رسمی شاد را از کانال @shadofficial در سامانه شاد و پرتال medu.ir پیگیری کنید. دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز ملزم به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای استفاده از شاد نیستند.

کد پیامک شده از سرشماره ۴۰۷۵ برای احراز هویت شما در سامانه است. این کد را هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *