جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳
رسانه‌های عبری:

هکرها اقتصاد الکترونیکی اسرائیل را متلاشی کرده‌اند

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 750032
یک رسانه رژیم صهیونیست با انتقاد شدید از ساختار پدافند سایبری رژیم صهیونیستی در تیتر خود پرسید : آقایان ساختار اقتصادی ما بر بستر شبکه مجازی متلاشی شده است ، دفاع سایبری ما کجاست؟
هکرها اقتصاد الکترونیکی اسرائیل را متلاشی کرده‌اند
به گزارش جهان نيوز، روزنامه اقتصادی مارکر، در گزارش تحلیلی مفصلی تاکید کرد در حالی که ما یک ساختار دفاع سایبری عریض و طویلی داریم و این ساختار مستقیم به دفتر نخست وزیری وابسته است ، بودجه قابل توجهی دریافت می کند و دفاتر مجللی هم برای خود دارد اما نهادهای اقتصادی اسرائیل هنوز نمی دانند چرا چنین حملاتی علیه زیر بنای ساختار الکترونیک آنها انجام شده و چرا این همه باج افزار از این سو و آن سوی شبکه های اینترنتی آنها خارج می شوند؟

«رایال زئیف» نویسنده این گزارش در  ابتدای آن اعتراف می کند حملات بی سابقه ای علیه ما صورت گرفته است ، حملات الکترونیکی تا کنون دهها قربانی به همراه داشته و زیانی های بزرگی به وجود آورده است.

وی فاش کرد تا کنون میلیون ها دلار به هکرهای مهاجم (به شکلی سری) پرداخت شده است در حالی که زیان هایی که به ساختار سایبری اسرائیلی وارد شده جبران ناپذیر است.

وی افزود ما در حالی قراداد فروش تراشه های حساس را با شرکت اینتل امضا کرده ایم که کمی دورتر از این کارخانه شرکت بیمه شیربیت مبالغ هنگفتی از سرمایه خود را به دلیل حمله سایبری از دست داد.

آن چه مشخص است آن است که سیستم دفاع سایبری رسمی ما دچار مشکل است و در مقابل هکرها کم آورده است ، امروز آن قدر سردرگم است که به جای چاره اندیشی برای پیشگیری فقط برای درمان به این سو و آن سو می رود در حالی که موج اخیر حملات سایبری خود دلیل قاطعی بر ناموفق بودن این سیستم محسوب می شود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در پایگاه اطلاع رسانی خود با اشاره به عمق و شدت حملات سایبری که اسرائیل حداقل طی 2 ماه گذشته متحمل شده خبر داد حملات سایبری علیه اسرائیل در سال 2020 نسبت به سال قبل از آن 30 درصد افزایش یافته است.

این رسانه عبری زبان همچنین فاش کرد دست کم 5 هزار مورد هک شدن سایت ها و سرقت اطلاعات به این نهاد عالی سایبری گزارش شده است و 1400 سایت در سال 2020 به طور کامل تخریب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
با این کار هکرها بزودی اسرائیل از صفحه ی روزگار محو خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار وظیفه ای تاریخی است که به دست جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.
Iran, Islamic Republic of
بنازم..به دنیای..الکترونیک..وسایبر.