جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۴

سفارش چلوکباب از پلیس ۱۱۰!

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 750018
زن شیرازی وقتی با شوهرش درگیر شد برای اینکه متوجه کمک‌خواهی او از پلیس نشود با ۱۱۰‌ تماس گرفت و درخواست چلوکباب با نوشابه داد که با هوشیاری کاربر پلیس مأموران به کمک وی شتافتند.
سفارش چلوکباب از پلیس ۱۱۰!
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، چند روز قبل زنی در شیراز فارس با ۱۱۰ تماس گرفت و درخواست ارسال چلوکباب با نوشابه داد. پس از این تماس کاربر پلیس ابتدا پاسخ می‌دهد که «شما با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته‌اید و برای درخواست غذا باید با رستوران تماس بگیرید»، اما تماس گیرنده می‌گوید «بله بله ازدیشب غذانخورده‌ام و خیلی گرسنه‌ام.» در این لحظه کاربر ۱۱۰ متوجه تلاش‌های وی برای امدادخواهی می‌شود که از او سؤال می‌کند، «آیا شما قادر به صحبت کردن نیستی و کسی کنارتان است؟» که تماس گیرنده می‌گوید «بله».

کاربر دوباره سؤال می‌کند «فردی که کنار شما است مسلح است؟» و زن جوان پاسخ می‌دهد که «نه فقط خیلی گرسنه‌ام لطفا سریعتر غذا را بفرستید.» پس از این کاربر به زن جوان می‌گوید که «متوجه شدم شما غذای بیرون بر می‌خواهید، لطفا آدرس منزل را اعلام کنید تا غذای شما را ارسال کنیم.»

بدین ترتیب با هوشیاری کاربر پلیس تیمی از مأموران کلانتری حوزه استحفاظی به محل حادثه اعزام می‌شوند و به اختلاف شدید زن و شوهر پایان دادند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: خانم تماس گیرنده، به دلیل ترس از شوهرش، به شیوه‌ای خاص با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و یاری طلبیده بود که با هوشیاری کاربر‌۱۱۰ و تماس به موقع این زن و حضور مأموران پلیس و مددکار اجتماعی باعث جلوگیری از بروز مشکل غیر قابل جبران شد.

سرهنگ کاووس محمدی از شهروندان درخواست کرد که در مواقع بروز مخاطرات و مشکلات، از طریق مرکز ۱۱۰ امدادخواهی خود را طرح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
این داستان خط به خط از مورد مشابهی که تو آمریکا اتفاق افتاده بوده کپی شده. فقط اونجا سفارش پیتزا داده شده بود و اینجا سفارش چلو کباب. اونجا موضوع سرقت بوده و اینجا دعوای خانوادگی.
Iran, Islamic Republic of
فقط یه تفاوت داره اینجا بعد از اینکه پلیس رفت، اون خانم باید فکر اون دنیا باشه.!
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
اینکه ماجرای یک کلیپ آمریکایی است ، که یک سالی هست بین مردم ایران دست به دست می شود
United Kingdom
باید کوبیده اضافه و گوجه و نوشابه را هم سفارش میداد تا کمتر غیر عادی بشود!!!!!