کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوریه از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد

11 دی 1399 ساعت 6:23

وزارت خارجه سوریه در واکنش به تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک خود، در نامه‌ای به شورای امنیت از این شورا خواست به وظایف خود در قبال تروریسم رژیم صهیونیستی عمل کند.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از سانا، سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست تا به مسئولیت‌های خود در چارچوب منشور سازمان ملل متحد عمل کند و به صلح و امنیت بین المللی احترام بگذارد و تدابیر قاطع و فوری برای توقف تجاوزات جنایتکارانه و تروریستی مستمر رژیم صهیونیستی علیه سوریه اتخاذ کند.

وزارت خارجه سوریه آورده است: سوریه مجدداً تاکید می‌کند که اگر حمایت نامحدود آمریکا و برخی اعضای شورای امنیت نبود رژیم صهیونیستی هیچوقت به خاک سوریه حمله نمی‌کرد

این وزارتخانه افزود: تداوم اینگونه حملات صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی را به خطر جدی می‌اندازد و همچنین دامنه تنش در منطقه خاورمیانه را به صورت خطرناک گسترش می‌دهد.

وزارت خارجه سوریه در پایان گفت: سوریه از شورای امنیت نیز خواست تا مسئولیت این اقدامات تروریستی و جنایتکارانه در حق مردم سوریه را متوجه اسرائیل بداند و این رژیم را به احترام به قطعنامه‌های شورای امنیت و مهمترین آن قطعنامه‌های شماره ۲۴۲ و ۳۳۸ و ۳۵۰ و ۴۹۷ و تمام قطعنامه‌های مربوط به مبارزه با تروریسم ملزم نماید.


کد مطلب: 749964

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/749964/سوریه-رژیم-صهیونیستی-شورای-امنیت-شکایت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com