پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۲

امجد؛ ایفاکننده نقش شعبان بی‌مخ در مقابل انقلاب اسلامی

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب: 749952
جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) با اشاره به اظهارات اخیر محمود امجد، وی را ایفاکننده نقش شعبان بی‌مخ در مقابل انقلاب اسلامی خواندند.
امجد؛ ایفاکننده نقش شعبان بی‌مخ در مقابل انقلاب
به گزارش جهان نيوز، جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر محمود امجد خاطرنشان کردند دعا می‌کنیم او تا مانند شیخ صنعان به خود آید و زنار ضد انقلاب از تن برکند و با توبه از گفته‌هایش از تسویلات نفس و شیطان لعین رها گردد.

بخش‌هایی از این بیانیه خطاب به امجد به شرح ذیل است:

ـ چه بر سر شما آمده که به جای دشمنی و افشای جنایات یزیدیان زمان و روشنگری در خصوص خطر دشمن اسرائیلی، آمریکایی و سعودی که دستانشان به خون میلیون‌ها انسان بی گناه در پهنه گیتی آلوده است، نظام اسلامی و امام خامنه‌ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم است را متهم می‌نمایید؟و در دفاع از منافقین خلق که 17000 انسان بی گناه را ترور و شکنجه کردند، جلاد را به جای شهید جا می‌زنید و گناه باغیان و شورشگران علیه حکومت اسلامی را که امنیت و مال و ناموس ایران عزیز را به خطر انداختند، تطهیر می‌نمایید؟

ـ بر اساس منطق شما که این جرثومه‌های تروریست را شهید می‌نامید، صدام و شمر و خولی هم که از منافع و جان و مقام خود دفاع می‌کردند شهید محسوب می‌شوند، آیا نتیجه سالها درس خواندن در حوزه‌های علمیه و تلمذ در نزد بزرگان عرفان، علامه طباطبایی و حضرات آیاتِ عظام بهاءالدینی و بهجت، این است؟ وای بر شما که آن همه عزت و احترام را با این سرنوشت معامله کردید.

ـ خوب است نگاهی به گذشته خود بیاندازید و ببینید که شیخ محمود امجدی که ما می شناختیم هیچ نسبت و سنخیتی با محمود امجد استراسبورگ نشین ندارد. 

متن کامل این بیانیه و اسامی امضا کنندگان آن در اینجا    قابل مشاهده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......
علی
Iran, Islamic Republic of
.....
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
همین که به امثال زم بگید شهید خود را در سپاه معاویه قرار دادید!
Iran, Islamic Republic of
میترسم معاویه هم روز قیامت از اینها ابراز انزجار کند !!
Iran, Islamic Republic of
ایشان از سالیانی قبل مطرود حضرات ایات اقای خوشبخت و اقای پهلوانی بود . به نصایح مشفقانه و دلسوزانه این دو عارف و عالم ربانی توجه نکرد و تمام اختیار خودش را به دست فرزند ش که از تندرو ترین عناصر چپ و اصلاحاتی ها است داد تا بالاخره به این حال و روز کشیده شد .
Iran, Islamic Republic of
.......
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
باعث تاسف که یک روحانی چنین حرفهایی عنوان کند
متاسفم برای تو
حمید
Iran, Islamic Republic of
سلام
حیف از استاد امجد
ایشان اگر ببینند توسط چه کسانی حمایت می‌شوند، واقعا در مواضع خود تجديدنظر می‌کنند.
آرزوی عاقبت به‌خیری برای خود و ایشان دارم
Iran, Islamic Republic of
مانند موریانه در مغز آدمها عمل میکنه تا تخریب فرهنگی کند
Iran, Islamic Republic of
جناب امجد کاش از خانواده شهید خجالت میکشیدی و جای جلاد و شهید را عوض نمیکردی.
Iran, Islamic Republic of
حیا را قورت داده یک لیوان آب هم روش سر کشیده!!!!!
مریم
Iran, Islamic Republic of
من واقعا متاسفم برای کسانی که در لباس پراحترامی که لباس پیامبر خداست کسانی هستن که اعتماد مردم رو نسبت به خوبان این لباس سلب میکنن وخوشحالم که سعی میکنم به فرموده های امام خامنه ای عمل کنم ....