کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ دی ماه ۹۹

10 دی 1399 ساعت 16:02

آخرین عملکرد بورس نشان می‌دهد ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۷۹۷ تومان رسیده که ۶۰درصد قابل فروش آن ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۷۸ تومان می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، طی معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران چهارمین روز منفی این هفته را تجربه کرد و در پایان معاملات امروز چهارشنبه _ دهم دی ماه ۹۹ با افت نزدیک به  ۱۳ هزار واحدی (معادل ۰.۹- درصد کاهش) یک کانال سقوط کرد و در سطح یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت.

 نماد‌های تاثیرگذار بر شاخص شستا، فملی، تاپیکو، شپنا، شتران و شبندر با تاثیر منفی در بازار بودند و همچنین کگل با تاثیر مثبت در بازار بود نماد‌های پرتراکنش ولپارس، شستا، کاما، خودرو، شپنا، سیتا وثامید بوده است.

در بین نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت نماد‌های «بنیرو» و بانکی هنوز متوقفند و تاثیری بر ارزش سبد باقی نگذاشتند. بیشترین افزایش قیمت بین نماد‌های سبد به لکما و بیشترین کاهش قیمت هم به «شبریز» با منفی ۵ درصد تغییر قیمت اختصاص داشت.
 

 
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۷ درصد (۷۳ هزار و ۷۸۵ تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۷۹۷ تومان رسید.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومان سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار  و ۶۷۸ تومان رسیده است.

 
ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  کاهش ۳.۸۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۳۱۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۸۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۶ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.


کد مطلب: 749943

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/749943/آخرین-ارزش-سهام-عدالت-دارایکم-۱۰-دی-ماه-۹۹

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com