کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی:

دست سردار ما را قطع کردید، پای شما را از منطقه قطع می‌کنیم

10 دی 1399 ساعت 10:26

رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه در رأس شهادت سردار سلیمانی بودند که این دو از مسئولین اصلی این جنایت هستند و البته دیگران هم در این سهیم و شریک‌اند و ملت ما دست از آن‌ها نخواهد کشید و و حق مردم است تا از خون عزیزشان انتقام بگیرند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه در روزهای پایانی سال 2020 هستیم و فردا آخرین روز این سال میلادی است، اظهار داشت: سال میلادی که گذشت سال سختی برای کشورهای جهان بود و چون از آغاز این سال گرفتار ویروسی شدند که در  قرن گذشته بی‌نظیر بود و سلامت، فرهنگ، روابط مردم و اقتصاد جامعه دچار مشکل شد.

وی افزود: امروز کشورهای جهان از لحاظ اقتصاد، آموزش، فرهنگی و سلامت جامعه‌شان دارای مشکلاتی هستند، با اینکه از این موضوع بیش از 10 ماه گذشته و وارد ماه یازدهم شده‌ایم و هم‌چنان این مشکل بزرگ وجود دارد.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: کادر درمان، مردم، سپاه، بسیج و تمام نیروها با همه توان و امکانات خود وارد صحنه شدند و همچنین از قرارگاه عملیاتی، وزارت بهداشت و همه کمیته‌ها که به خوبی کار و تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

روحانی ادامه داد: علاوه بر کرونا در سالی که فردا تمام می‌شود، با غم و درد بسیار بزرگی مواجه شدیم و در روزهای اولیه سال 2020 با شهادت سردار بزرگ‌مان با ترور وحشیانه توسط مقامات آمریکایی و در رأسش نیز رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه بود که این دو از مسئولین اصلی این جنایت هستند و البته دیگران هم در این سهیم و شریک‌اند و ملت ما دست از آن‌ها نخواهد کشید و و حق مردم است تا از خون عزیزشان انتقام بگیرند.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی انتقام از جمهوری اسلامی ایران، ملت‌های منطقه، انتقام از استقلال کشورهای منطقه و از ملت‌های بزرگی بود که در برابر توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم ایستادند و آن را شکاندند.

این خبر تکمیل می‌شود...


کد مطلب: 749882

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/749882/دست-سردار-قطع-کردید-پای-منطقه-می-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com