جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

کلمبیا در صدد حمله نظامی به ونزوئلا است

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 749840
رئیس جمهور ونزوئلا امروز اعلام کرد که کلمبیا در حال آماده سازی حملاتی علیه واحدهای نظامیِ کشورش در روزهای آینده است.
کلمبیا در صدد حمله نظامی به ونزوئلا است
به گزارش جهان نيوز، به نقل از النشره، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا امروز سه شنبه اعلام کرد که کلمبیا در حال آماده سازی حملاتی علیه واحدهای نظامی کشورش در روزهای آینده است.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور ونزوئلا در مراسمی به مناسبت استقبال از پایان سال جاری میلادی در سخنانی در جمع اعضای ستادکل فرماندهی نیروهای مسلح ملی بولیواری این کشور اعلام کرد: کلمبیا با مزدوران آموزش‌دیده و تامین مالی از سوی «ایوان دوکه» رئیس جمهور این کشور برای حمله‌ ای جدید در روزهای پایانی سال جاری یا آغاز سال ۲۰۲۱ علیه کاراکاس آماده شده است.

وی در این باره تأکید کرد که ونزوئلا با مقاومت شهروندی- نظامی مستحکم خود، سال را با پیروزی به پایان خواهد رساند.

گفتنی است که رئیس جمهور ونزوئلا 19 آذر ماه سال جاری نیز از خنثی سازی طرح ترور خود در روز انتخابات پارلمانی کشورش خبر داده بود.

«نیکلاس مادورو» در جریان یک سخنرانی گفته بود که پس از دریافت اطلاعاتی از نهادهای امنیتی کلمبیا در مورد نقشه برای ترورش، وی مرکز رای گیری را که قصد داشت در آن رای خود را به صندوق بیندازد تغییر داده است.

مادورو افزود: ایوان دوکه، رئیس جمهور کلمبیا کسی است که پشت طرح ترور من قرار داشت. دوکه از مقر رسمی رئیس جمهور کلمبیا در طراحی ترورم در روز انتخابات مشارکت داشت، این درست است و تدابیر لازم اتخاذ گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *