جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

افزایش ابتلا به کرونا با مصرف فست‌فودها

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 749832
یک متخصص طب سنتی می‌گوید، اگر کرونا را ویروس سرد بدانیم، بنابراین باید بدن بیمار گرم باشد، بنابراین مزاج‌گرم‌ها کمتر دچار این ویروس می‌شوند.
افزایش ابتلا به کرونا با مصرف فست‌فودها
به گزارش جهان نيوز، به نقل از آنا دکتر احمد کریمی، یکی از متخصصان طب سنتی که دارای تحصیلات عالیه در این رشته است گفت:

کرونا بر افرادی اثر می‌کند که سیستم ایمنی‌ پایینی دارند
کرونا بر افرادی اثر می‌کند که سیستم ایمنی‌ پایینی دارند. قرار نیست داروی خاصی را برای کرونا بسازیم بلکه دنبال این هستیم که توانایی سیستم ایمنی افراد را به اندازه‌ای افزایش دهیم که کرونا تأثیری بر آنها نداشته باشد. همچنان که طب رایج هم به دنبال همین قضیه است.

در حال حاضر ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا هیچ علامتی ندارند و تنها ۱۰ درصد علامت دارند. بنابراین سیستم ایمنی ۹۰ درصد افراد در  شرایط مناسب قرار دارد و خوب است.

در طب سنتی تعصبی درباره درمان کرونا وجود ندارد
در طب سنتی تعصبی درباره درمان کرونا وجود ندارد. بلکه تعصب بر روی این است که مریض به هر طریق باید درمان شود و اصرار بر این این است که جلوی هیچ راهی برای درمان گرفته نشود و این امکان را در اختیار مریض بگذاریم که راه درمان بیماری را انتخاب کند.
از طرف دیگر این توقع و انتظار وجود دارد که همکاران طب رایج هم بر روی راه‌های درمان تعصب نداشته باشند.

تفاوتی بین طب سنتی و طب رایج نیست
ابوعلی سینا برای صدور مجوز طبابت به شاگردانش ۶ سال کارورزی را در نظر گرفته بود اما در حال حاضر طب سنتی بسیار کوچک و محدود شده است. در حال حاضر مشکل اصلی این است کسانی که با این طب آگاهی ندارند، ادعا می‌کنند.

هم‌اکنون در کل کشور حدود ۴۰۰ متخصص طب سنتی وجود دارد اما در هر خیابان چندین عطاری مشاهده می‌شود به نحوی که در تهران فقط ۷ هزار عطاری در تهران وجود دارد و به هر کدام مراجعه کنید و بگویید حتی سرطان هم دارم، درمان می‌کنند! اما متخصصان چنین ادعایی ندارند.

هیچ تفاوتی بین طب سنتی و طب رایج نیست البته ممکن است روش‌ها و اصول تفاوت داشته باشند اما هدف یکی است: یعنی سلامت بیمار!

استفاده از فست‌فود سیستم دفاعی بدن را کاهش می‌دهد
دوری از غذاهایی که اصطلاحاً خون را غلیظ تولید می‌کند، باعث تولید سودا شده و منجر به بیماری می‌شود.

در حال حاضر فست‌فودها، ساندویچ‌ها، سرخ‌کردنی‌های شدید، گوشت گاو و مواردی از این قبیل باعث می‌شود که سیستم ایمنی به شدت افت کند. 

اگر کرونا را ویروس سرد بدانیم، بنابراین باید بدن بیمار گرم باشد. پس مزاج‌گرم‌ها کمتر دچار این ویروس می‌شوند. اما از چه طریقی بدن گرم نگه داشته شود؟ اینجا طب سنتی اصولی را می‌گوید اما بر اساس هر مزاجی، روش پیشگیری فرق می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *