جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

آخرین وضعیت استعفای نظری از شورای شهر تهران

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۳
کد مطلب: 749743
سخنگوی شورای شهر تهران درباره استعفای ارائه شده از سوی حجت نظری توضیح داد.
آخرین وضعیت استعفای نظری از شورای شهر تهران
به گزارش جهان نيوز، علی اعطا در گفت‌وگو با  تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا حجت نظری عضو شورای شهر تهران از حضور در شورای شهر استعفا داده است، اظهار کرد: آقای نظری یک استعفای غیررسمی داده است و جایی ثبت نشده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، این موضوع در هیئت رئیسه مطرح شد و مورد پذیرش هیئت رئیسه قرار نگرفت و قرار بر این شد که امینی به عنوان نایب رئیس شورای شهر تهران با نظری صحبت کند تا این موضوع حل شود؛ منتظریم آقای امینی گزارش خود را به هئیت رئیسه بدهد.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره عدم حضور نظری در جلسات شورای شهر تهران و دفتر کار خود گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم و معلوم نیست به این مسئله ربط داشته باشد یا خیر؛ انشالا بعد از گزارش امینی در هیئت رئیسه تصمیم بعدی گرفته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of



خبر ها حکایت از ثبت نا م مجدد وی برای انتخابات شورای شهر تهران می باشد
Iran, Islamic Republic of
خط آخر انشالا چیه دیگه
درست بنویسید

إن شاء الله
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با توجه به عملکرد بسیار ضعیف شوراها درکشور و هزینه هنگفت بر بودجه کشور .....انشاالله مجلس محترم ضمن تجدید نظر در این اصل برای همیشه این معضل را درکشور حل کند و بساط این شورا شورا بازی را تعطیل کند.