جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۵

خاطره محمود کریمی از حاج قاسم درباره زنان بی‌حجابی که به هیأت می‌آیند+فیلم

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 749733
محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) در شب شهادت حضرت زهرا(س) در هیأت عبدالله بن الحسن(ع) حضور پیدا کرد، به روضه‌خوانی پرداخت و خاطره‌ای از حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد.
خاطره جالب محمود کریمی از شهید سلیمانی
به گزارش جهان نيوز، محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) در شب شهادت حضرت زهرا(س) در هیأت عبدالله بن الحسن(ع) حضور پیدا کرد و به روضه‌خوانی پرداخت.

او در این مراسم خاطره‌ای از حاج قاسم سلیمانی در خصوص جلسات عزاداری محرم مطرح کرد و اظهار داشت: هر سال ما قبل از جلسات عزاداری محرم، مجلس روضه‌ای به صورت خانوادگی با مرثیه‌خوانی جمعی از پیرغلامان برگزار می‌کنیم که حاج قاسم نیز حضور پیدا می‌کردند. یک شب یکی از حاضران به من اعتراض کرد که فلانی برخی از خانم‌هایی که در جلسه شما حضور پیدا می‌کنند، حجاب مناسبی ندارند، به آن‌ها تذکر دهید.

وی افزود: من به حاج قاسم نگاهی کردم که ببینید چه می‌گویند! این فرد رو به حاج قاسم سلیمانی هم کرد و گفت حاج آقا شما به ایشان بگویید که تذکر دهد که حاجی جواب داد: مگر به خانه شما می‌آیند؟ خانه شما آمدند، برخورد کنید. این‌ها به خانه مادرشان آمده‌اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداش بیامرزه.مثلش کم پیدا میشه
Iran, Islamic Republic of
ابعاد مختلف شخصیت حاج قاسم باید برای مردم شناسانده شود. نادر مردی بود. افسوس.
Iran, Islamic Republic of
زنان بی حجاب؟! میروند هیئت؟ اون هم هیئتی که حاج قاسم میرفت؟
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
بله می روند هیات، میروند مشهد ،می روند کربلا، چه اشکالی دارد؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بهتره این کلیپ روبزارین برای ستادگشت ارشادوستادامربه معروف