پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

رونالدو: دوست دارم پسرم فوتبالیست شود

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 749676
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال از علاقه خود به فوتبالیست شدن فرزند ۱۰ ساله اش گفت.
رونالدو: دوست دارم پسرم فوتبالیست شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که شب گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن قرن را از طرف گلوب ساکر به دست آورد درباره علاقه به حضور فرزند خود و کمک کردن به او برای ورود به دنیای فوتبال گفت: او توانایی بالقوه‌ای دارد، سریع است و به خوبی دریبل می‌زند، اما این برای فوتبالیست شدن کافی نیست، من همیشه به او می‌گویم برای موفقیت کار و فداکاری فراوان لازم است.

رونالدو گفت: من به فرزندم برای فوتبالیست شدن به هیچ وجه فشار نمی‌آورم، اما اگر از من بپرسید که می‌خواهم که او فوتبالیت شود یا نه می‌گویم بله. بسیار علاقه دارم که یک فوتبالیست شود، اما مهمترین مسئله این است که در هر کاری که انجام می‌دهید بهترین باشید، خواه یک پزشک و یا یک فوتبالیست.

کریستیانو جونیور، فرزند ۱۰ ساله رونالدو در حال حاضر عضوی از آکادمی تیم فوتبال یوونتوس است و نشانه‌های امیدوار کننده‌ای از پدرش را نیز در فوتبال، از خود نشان داده است.
برچسب ها: رونالدو فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *