پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

چرا حاج قاسم محبوب دلهاست؟

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 749655
عزت سردار سلیمانی حاصل اطاعت او از خداوند و محبت حضرت زهرا (س) است.
چرا حاج قاسم محبوب دلهاست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، نریمان پناهی مداح اهل بیت (ع) در برنامه مرد میدان گفت: سردار سلیمانی به چنین درجه رفیعی دست یافت چراکه اطاعت درست را انتخاب کرده بود و مسیر و راه خود را از اهل بیت و معصومین الهام گرفته بود.

وی افزود: حاج قاسم مکتب خود را از حضرت زهرا (س) و اهل بیت گرفته بود امثال قاسم سلیمانی‌ها همانند حضرت زهرا تا آخر عمر باعزت خود پای دفاع از امامت و ولایت خود ایستادند و امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها پیرو همین مکتب حضرت زهرا و اهل بیت بودند که توانستند به این درجه برسند و محبوب دل‌ها شوند.

این مداح اهل بیت بیان کرد: خداوند متعال نیز فرموده هرکس از من اطاعت کند، مردم را مطیع او خواهم کرد و محبت‌ش را در دل‌ها قرار خواهم داد همان شرایطی که سردار قاسم سلیمانی داشت محبوب و سردار دل‌ها بود چراکه تنها مطیع و تسلیم خداوند بود.

پناهی تاکید کرد: محبت شهید سلیمانی در دل همه ملت ایران و جهان قرار داشت.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.
https://jahannews.com/vdcdkn05kyt0o96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkn05kyt0o96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد محبوب و عزیز ملت