پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

روایت سرلشکر سلامی از فرمول غلبه بر کرونا

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 749649
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما فرمول‌های غلبه بر کرونا را پیدا کرده‌ایم و طرح شهید سلیمانی نقطه مرکزی این یافته جدید کشور است، تاکید کرد: ادامه این وضعیت مهم‌تر است و مادامیکه وضعیت به حال خود رها شود روند بیماری به سرعت شتاب می‌گیرد.
روایت سرلشکر سلامی از فرمول غلبه بر کرونا
به گزارش جهان نيوز به نقل از دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» صبح امروز (دوشنبه) درخصوص اجرای «طرح شهید سلیمانی» که برای مقابله با ویروس کرونا در کشور آغاز شده است، اظهار داشت: به امید خدا روز به روز شاهد کاهش مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در کشور هستیم.

وی افزود: کادر درمانی و نیرو‌های داوطلب بسیجی و جهادی طرحی را در سطح ملی آغاز کردند که اجرای این طرح قطعاً با موفقیت همراه خواهد شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: نکته مهمی که در این مسئله وجود دارد، این است که طرح پایشی شهید سلیمانی شروع خوبی در کشور داشته، اما ادامه این وضعیت برای ما بسیار مهم است.

سلامی اضافه کرد: این مسئله اگر به حالت خود رها شود به سرعت اوج می‌گیرد؛ لذا تجربه‌های موفق را باید به کار گرفت و حالا که به وضعیت نسبتاً خوبی در مهار ویروس کرونا رسیده‌ایم، باید تا ریشه‌کن شدن این بیماری تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تکرار تجربیات مختلف باید استمرار پیدا کند، تصریح کرد: در کشور به همت تلاش کادر درمانی، پژوهشگران و نیرو‌های جهادی، شیوه‌های مختلفی را برای کنترل این بیماری منحوس پیدا کرده‌ایم؛ به‌طوری که اکنون بدون واکسن، آمار مبتلایان به کرونا را کاهش داده‌ایم.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی یافته‌ای جدید در کشور محسوب می‌شود که اگر بستر‌های دیگری نیز فراهم شود، قطعاً روند‌های صعودی به روند‌های نزولی تبدیل خواهد شد تا آرامش جهانی حاصل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Greece
دستگاه مستعان چه شد سردار؟