جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فوت ۱۸ نفر در بلژیک به دلیل تماس با بابانوئلِ کرونایی

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 749632
یک فرد ناقل ویروس کرونا که با لباس بابانوئل به یک مرکز نگهداری سالمندان در بلژیک رفته بود، موجب ابتلای حدود ۱۶۰ نفر و مرگ ۱۸ تن شد.
بابانوئلِ کرونایی ۱۸ نفر را راهی قبرستان کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شیوع ویروس کرونا در یک مرکز نگهداری سالمندان در بلژیک به ابتلای حدود ۱۶۰ نفر و مرگ ۱۸ تن منجر شد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «راشا تودی»، تحقیقات درباره عامل شیوع ویروس کرونا در این مرکز مراقبت و نگهداری سالمندان به فردی داوطلب ختم شد که در لباس بابانوئل به این محل رفته بود.

این فرد داوطلب که به ویروس کرونا آلوده شده بود، به عنوان عامل انتقال کووید-۱۹ به ۱۲۱ سالمند حاضر در این مرکز و ۳۶ نفر از کارکنان آن، شناسایی شد. در نهایت ۱۸ تن از این سالمندان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

 گفته می‌شود فرد ناقل کرونا، پسر یکی از ساکنین این مرکز است و مدیر آن تلاش کرده این اشتباه مهلک را مخفی نگه دارد.

مراکز نگه‌داری سالمندان یکی از مراکز اصلی شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا است و در بسیاری موارد، کسانی که در این مراکز در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند در آمار رسمی ثبت نمی‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *