کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارزش پالایشی یکم امروز چقدر افت کرد؟

7 دی 1399 ساعت 15:25

امروز یکشنبه ۷ دی ۹۹ در معاملات سهام پالایشی قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با اُفت ۱.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۱۹ تومان معامله شد.


به گزارش جهان نیوز، امروز یکشنبه ۷ دی ۹۹ در شروع معاملات بازار سرمایه نماد‌های پالایشی در بازه منفی آغاز به کار کردند. در ادامه روند معاملات تغییر کرد و نماد‌های پالایشی مثبت شدند، اما با افت شاخص و قرمز شدن بازار، سهامداران پالایشی یکم و چهار قلو‌های پالایشگاهی شاهد افت قیمت سهام در این نماد‌ها بودند.

امروز شبندر که سهام آن در صندوق پالایشی یکم حضور دارد، یکی از ۷ نماد تاثیرگذار بر اُفت شاخص کل بود و ۴۸۲ واحد از کاهش شاخص کل به این نماد اختصاص داشت.

دیگر نماد‌های حاضر در صندوق پالایشی یکم شتران (۰.۹۸ درصد)، شپنا (۰.۲۳ درصد) امروز با اُفت قیمت و نماد شبریز با ۴.۱۲ درصد رشد قیمت مواجه شدند.

ارزش پالایشی یکم ۷ دی ۹۹
امروز یکشنبه ۷ دی ۹۹ در معاملات سهام پالایشی قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با اُفت ۱.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۱۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۱۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.


کد مطلب: 749581

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/749581/ارزش-پالایشی-یکم-امروز-چقدر-افت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com