چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۵

ماجرای خداحافظی حاج قاسم از سید حسن نصرالله

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 749574
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به نقل از سید حسن نصرالله گفت که سردار سلیمانی در سفر اخیرش به لبنان گویی برای خداحافظی آمده بود.
ماجرای خداحافظی حاج قاسم از سید حسن
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، شبکه ماهواره ای العهد عراق در مستندی تحت عنوان الرحلة الاخیرة(آخرین سفر) در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به اعتراضات مردمی عراق و لبنان اشاره و اعلام کرد که سردار سلیمانی در سفر اخیرش ابتدا تهران را به مقصد دمشق ترک کرد و پس از رسیدن به دمشق بدون اینکه با مقامات سوری دیدار کند این کشور رابه مقصد بیروت و دیدار با سید حسن‌نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ترک کرد و بعد از لبنان عازم بغداد شد که در فرودگاه توسط نیروهای آمریکایی به شهادت رسید.

شیخ نعیم قاسم ، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این مستند تاکید می کند که تنها سید حسن نصرالله و یک‌ مقام نظامی لبنانی از سفر شهید سلیمانی به بیروت خبر داشتند.

وی می گوید برخی سفرهای سردار سلیمانی به صورت ناگهانی بود و تنها چند ساعت طول می کشید.

نعیم‌ قاسم خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله گفت که دیدارش با سردار سلیمانی کاری نبود و مسائلی برای گفت‌وگو نداشتند و گویی که شهید سلیمانی برای خداحافظی آمده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داغ تو کهنه نمی شود سردار
Iran, Islamic Republic of
واقعاناراحت‌کنندس
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا میدونه چه کسانی حاج قاسم و حاج قاسم ها رو فروختند و به شهادت رسوندن
سوگند
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد سردار
Iran, Islamic Republic of
مرررگ برآمریکا