جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳

سهامداران «شستا» بخوانند/ «شستا» بالاخره سبزپوش شد

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 749568
سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که با نماد «شستا» معامله می‌شود در معاملات امروز با رشد ۳.۴درصدی، قیمت پایانی ۲۳,۵۳۰ریال را رقم زد.
سهامداران «شستا» بخوانند
به گزارش جهان نيوز به نقل از اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ثبت قیمت پایانی ۲۳,۵۳۰ریال و رشد ۳.۴درصدی، برای اولین بار در دی ماه مثبت معامله شد.  نماد «شستا» در ۱۴ روز گذشته تنها یک روز سبزپوش بوده است و در این مدت حدود ۲۳درصد افت قیمت را به ثبت رسانده است.  

«شستا» که در بیشتر زمان بازار متعادل معامله می‌شد، در پایان معاملات امروز خود توانست صف فروش هشت میلیونی تشکیل دهد و در آخرین معاملات خود، عدد ۲۳,۸۸۰ریال را ثبت کند که این رقم نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. 

در معاملات امروز «شستا»، بیش از ۲۵۰میلیون برگه سهم خرید و فروش شد که از این تعداد بیش از ۲۳۰میلیون برگه سهم (۹۱درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۰میلیون سهم (۹درصد) را کدهای حقوقی خریداری کردند. در سمت فروش نیز ۹۲درصد را حقیقی‌ها و تنها حدود هشت درصد را حقوقی‌ها فروختند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پ
Romania
نه حقوق اضافه کردین نه سهام و نه وام دادین
یاسین
Iran, Islamic Republic of
صف خرید 8 میلیونی تشکیل دهد! صف فروش چیه
Iran, Islamic Republic of
عجب شق القمری
متولیان مربوطه درشستا باید از خدا و روز قیامت بترسند
پول پاداش پایان خدمت و پول جهاز دختران دم بخت مردم توسط این آقایون ازبین رفت.