پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اوج بی برنامگی در ۳ هفته لیگ برتر

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 749561
در اتفاقی عجیب و در شرایطی که که پرونده هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر هنوز بسته نشده، قرار است از روز چهارشنبه مسابقات هفته دهم لیگ برتر آغاز شود.
اوج بی برنامگی در ۳ هفته لیگ برتر
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، برنامه ریزی سازمان لیگ طی هفته‌های اخیر صدای همه تیم‌ها را در آورده است. در ابتدا استقلالی‌ها معترض شدند که قبل از برگزاری دربی باید مسابقات به صورت مساوی و برابر باشد. سپس گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی مدعی شد این برنامه ریزی فشرده را قبول ندارد و حتی تهدید کرد اگر فاصله بازی تیمش و ذوب‌آهن ۶ روز نشود ممکن است تصمیم دیگری بگیرد.

در ادامه صدای باشگاه گل‌گهر سیرجان هم در آمد، این باشگاه روز گذشته اطلاعیه ای را صادر کرد و مدعی شد تا زمانی که بازی ها برابر نشود در لیگ برتر مقابل رقبا حاضر نخواهد شد، این اعتراض توسط باشگاه مس رفسنجان،ذوب آهن، باشگاه نساجی چندین بار انجام شده اما چرا این اتفاق رخ داده است؟

در شرایطی که سهیل مهدی از قبل اعلام کرده بود دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن روز چهارشنبه برگزار می‌شود اما به دلیل آنچه شرایط برگزاری لیگ و تعویق بازی ها نام برده شد، بازی را به روز پنجشنبه موکول کرد و با این اعلام برنامه صدای باشگاه نساجی زودتر از همه در آمده و مسئولان این باشگاه خواهان برگزاری بازی خود در روز پنجشنبه هفته جاری هستند.

در اتفاقی نادر و در شرایطی که هنوز هفته هشتم و نهم مسابقات لیگ برتر به اتمام نرسیده مسابقات هفته دهم قرار است از روز چهارشنبه آغاز شود.

کسی که سرپرست مسابقات لیگ برتر است و ۱۶ باشگاه لیگ برتری منتظر تصمیمات وی هستند در این شرایط کاری کرده که فضای چند قطبی در فوتبال ایجاد شده و روزی نیست که باشگاه‌ها نسبت به برنامه ریزی معترض نشوند. مهدی روز چهارشنبه گذشته در مصاحبه زنده رادیویی اعلام کرد تاریخ دربی فردا یعنی ۵ شنبه برگزار می شود اما خبری از تاریخ این دیدار نشد. وی روز جمعه در مصاحبه‌ای دیگر با برنامه فوتبال برتر مدعی شد برنامه دربی در حال تایپ شدن است و فردا (شنبه) تاریخ این دیدار اعلام می شود اما باز هم شنبه گذشت و خبری از برنامه دیدار استقلال و پرسپولیس نشد تا اینکه امروز بالاخره تاریخ شهراورد پایتخت مشخص شد.

ظاهرا سهیل مهدی عادت دارد که به راحتی وعده بدهد اما هنوز نمی‌داند او سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ است. کسی که چنین مسئولیت مهمی دارد و برنامه ریزی ۱۶ باشگاه در گروی تصمیمات او است چرا باید به این سادگی وعده بدهد و آن را اجرایی نکند؟ اینکه مهدی می‌خواهد همه باشگاه‌ها را راضی نگه دارد یک نقطه ضعف بزرگ برای سازمان لیگ است چون قرار نیست یک سازمان تحت تاثیر فشارها و مصاحبه‌ها و فضای رسانه‌ای برنامه ریزی کند اما ظاهرا رویه سرپرست کمیته مسابقات بر مبنای مصاحبه‌های نمایندگان باشگاه‌ها است.

با این وضع و در شرایطی که لیگ برتر هنوز به هفته دهم نرسیده شاهد بی سامانی و عدم مدیریت در مسابقات هستیم و مشخص نیست باشگاه‌های فوتبال ایران تا پایان فصل با چه چالش‌های دیگری مواجه خواهند شد آن هم در حالی که مهدی چندی پیش مدعی شده بود زحمات همکاران من به خاطر بیماری کرونا به چشم نمی‌آید و ای کاش کرونا زودتر تمام شود تا برنامه ریزی دقیق سازمان لیگ مورد توجه قرار بگیرد؟

اگر نگاهی به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ که امروز روی خروجی این سازمان قرار گرفته  بیندازید دچار سرگیجه می شوید. آقای مهدی! آیا واقعا این بود برنامه ریزی دقیق شما؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *