پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

چطور ۲۴ ساعته فروش کنیم؟

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 749524
یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای افزایش فروش کالا یا خدمات شما، حضور پرقدرت در فضای مجازی و پیاده‌سازی فرآیند فروش اینترنتی در بستر وب است.
چطور ۲۴ ساعته فروش کنیم؟
در این شرایط ویژه اقتصادی ریال به ریال درآمد شما ارزشمند است و در هر کسب‌وکاری که فعالیت می‌کنید، اولویت با حفظ شرایط موجود است و سپس بایستی به فکر گسترش کسب‌وکار و افزایش فروش باشید.
 
یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای افزایش فروش کالا یا خدمات شما، حضور پرقدرت در فضای مجازی و پیاده‌سازی فرآیند فروش اینترنتی در بستر وب است. اگر در فضای وب حضور دارید حتما باید در بین رتبه‌های برتر گوگل باشید تا افزایش واقعی فروش را حس کنید.

ما در این مطلب قصد داریم به زبان ساده، مهمترین مزایای طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو (بهینه سازی سایت) در این شرایط خاص و دشوار اقتصادی را بررسی کنیم:

1. فروشنده همه‌فن‌حریفِ هوشمند
حتما برای شما هم پیش آمده که مجبور به پاسخ‌گویی هم‌زمان به چند مشتری باشید. در این حالت شما باید مشتریان را مدیریت کنید و این مسئله بسیار پیچیده است، چراکه ممکن است نفری که قرار بود بیشترین سود را به شما بدهد آخر صف بماند و شاید از جایی به بعد منصرف شود و از شما خرید نکند. طراحی سایت و داشتن یک سایت داینامیک می‌تواند همزمان به همه مشتری‌ها پاسخگو باشد و خدمات یا فروش، بدون دخالت مستقیم شما صورت گیرد.

2. تبلیغات، نه!
برخی به اشتباه، طراحی سایت را صرفا یک نوع تبلیغات می‌دانند در حالی که اینطور نیست و وجود سایت برای کسب‌وکار شما حکم یک شعبه جدید یا درب تازه در سمتِ پررفت‌وآمد دیگر فروشگاه شما است. بعد از طراحی سایت، خود را برای خدمات‌رسانی به مشتری‌های جدید آماده کنید.

3. برنده رقابت اعتبار و اعتماد باشید!
در اولین ارتباط مشتری با شما، درصورتی که بتوانید اعتماد را جلب کنید 50درصد فروش را انجام داده‌اید، حال اگر فروشگاه یا واحد صنفی شما سایت داشته باشد و مشتری از این طریق با شما آشنا شده باشد قسمت زیادی از اعتمادسازی را انجام داده‌اید. سایت به کسب‌وکار شما اعتبار می‌دهد و فروش برای شما بسیار ساده‌تر می‌شود.

4. کِرکِره را پایین نکشید!
یکی از سختی‌های فروش بیشتر، تخصص در زمینه بازاریابی و صرف زمان است. با طراحی سایت مناسب با کسب‌وکار مدنظر، می‌توانید این دو وظیفه سنگین را به دوش سایت بگذارید و دغدغه در این زمینه نداشته‌ باشید. در صورتی که سایت با اصول فنی و تخصصی طراحی شده باشد، زمانی که شما در حال استراحت هستید سایت به بازاریابی و فروش خود ادامه می‌دهد و شما با شروع ساعت کار، پیامک‌های واریز وجه را چک می‌کنید.

5. بِرند شما در صفحه اول گوگل
اگر شما سایت ندارید که تکلیف روشن است؛ اول باید سایت را راه‌اندازی کنید و سپس به فکر حضور در رتبه‌های برتر گوگل باشید. اما اگر سایت دارید؛ با بهینه سازی یا سئو سایت می‌توانید در بین رتبه‌های نخست گوگل قرار بگیرید و فروش کالا یا خدمات خود را چندین برابر کنید.  

دلایل دیگری هم برای اثبات لزوم داشتن سایت کارآمد برای کسب‌وکار شما وجود دارد. اما اگر این دلایل ذکر شده در بالا برای شما کافی نیست و نیاز به مشاوره تخصصی دارید، وارد سایت شرکت وب پارسه (با بیش از 12 سال سابقه موفق در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی سایت) شوید یا همین حالا با این شماره 02188954969 تماس بگیرید، مشاوران و متخصصین وب پارسه بصورت رایگان در خدمت شما هستند.

شرکت وب پارسه برای اولین سفارش شما تا انتهای دی ماه، اپلیکیشن اندروید و ios را به شما هدیه می‌دهد. برای رونق کسب‌وکارتان و دریافت این هدیه ارزشمند، همین حالا اقدام کنید.

لینک ورود به سایت طراحی و برنامه نویسی وب پارسه: https://www.webparseh.com
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *