پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

ضدانقلاب دوباره نگران تروریست‌ها شد

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 749485
پس از اعلام خبر به دار آویختن، تروریستی که جان دو تن از هموطنان ما را گرفته بود، بار دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نگران تروریست‌ها شدند.
ضدانقلاب دوباره نگران تروریست‌ها شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، عبدالحمید میربلوچزهی معروف به اویس از عناصر اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم، بامداد روز گذشته به دار مجازات آویخته شد. این تروریست ظهر روز ۲۰ فروردین ماه سال ۹۴ در کمین دو نفر از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کوه بیرک قرار گرفتند و آن‌ها را به شهادت رساندند.

پس از انتشار این خبر رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که یدطولایی در حمایت از تروریست‌ها و جنایتکاران دارند به میدان آمدند.

ایران اینترنشنال در اولین اقدام سعی کرد این تروریست مسلح که جان دو تن از ماموران امنیت کشورمان را گرفته بود، یک زندانی سیاسی! معرفی کند.
 

بی‌بی‌سی فارسی هم طبق روال، با به میان کشیدن قومیت وی، سعی کرد تا این موضوع را قومیتی نشان دهد؛ فارغ از اینکه هر مجرمی با هرقومیتی(فارس، ترک، لُر، کرد، بلوچ و ...) باید به سزای اعمال مجرمانه خودش برسد.
 

اما رادیو فردا وابسته به آمریکا پا را  فراتر گذاشت و هر دو موضوع را به میان کشید، بدون اینکه اشاره‌ای به جنایت آن‌ها داشته باشند.
 

رسانه‌های ضدانقلاب سعی می‌کنند تا با این هجمه‌ها و بازکردن پرونده‌های به اصطلاح حقوق بشری جدید علیه جمهوری اسلامی، برای ایران در مجامع بین‌المللی مشکل ایجاد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر اکه به درک رسید سقط شد وبه جهنم رفت خوراک مار عقربهای قبر قرار می گیر تا قیامت