جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

ترامپ: بایدن رییس‌جمهور قلابی است

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 749468
ترامپ در ادامه جنگ قدرت در آمریکا با اعلام بایدن به عنوان «رییس‌جمهور قلابی» افزود: انتخابات در افغانستان امن‌تر و بهتر از انتخابات ۲۰۲۰ در آمریکا است.
ترامپ: بایدن رییس‌جمهور قلابی است
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در ادامه جنگ قدرت در این کشور امروز شنبه در پیام هایی توییتری بار دیگر رقیب دموکرات و نظام انتخاباتیِ آمریکا را به چالش کشید.

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در این باره نوشت: دیوان عالی آمریکا در قبال تقلب گسترده‌ای که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ رخ داد کاملاً ضعیف و ناکارآمد عمل کرد. ما مدارک قطعی از تقلب داریم؛ اما آنها حاضر نیستند بررسی کنند و می‌گویند نه! اگر ما انتخاباتی متقلبانه داشته باشیم، کشوری نخواهیم داشت.

وی در پیام دیگری اضافه کرد: یک نظامی جوان که در افغانستان کار می‌کند به من گفت انتخابات در افغانستان بسیار امن‌تر و بسیار بهتر از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا است. انتخابات ما که میلیون‌ها و میلیون‌ها رای پستی تقلبی داشت، انتخابات یک کشور جهان سومی بود. رئیس جمهور قلابی!

این در حالیست که قرار است کنگره در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی)، حکم کالج الکترال را تائید کند؛ حال آنکه ترامپ با امتناع از پذیرش شکست، از طرفداران خود خواسته تا در آن روز به خیابان‌ها بریزند.

مراسم تحلیف احتمالی بایدن و واگذاری کاخ سفید به او، در تاریخ ۲۰ ژانویه (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه‌چینی علیه هم متهم کرده‌اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بایدن و ترامپ با هم فرقی ندارنذ مذاکره با آمریکا باید امثال شهید قاسم سلیمانی با قدرت انجام میداد بصورت پنجاه در صد برد برای ایران باشد و پنجاه در صد برد برای آمریکاه باشد در صورتیکه مذاکره با آمریکا را اصلاح طلبها انجام دادند 100 درصد بنفع آمریکا شد
Iran, Islamic Republic of
مذاکره دوباره با بایدن و آمریکا مشکل است
Iran, Islamic Republic of
اولویت ما مبارزه با ترامپ است.
اولویت ما مبارزه با نتانیاهو است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سخنی با ترامپ
با دسیسه چینی استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار ما هم در انتخابات خود فتنه های فراوانی داشتیم ...حال که تلخی شکست کام کثیف تورا تلخ نموده ،داد از تقلب می زنی .
اینها همه قضاوت عادلانه ی خدای بزرگ است
پس ازیاد نمی بریم که هیمنه ی ابهت و پوشالی شما در حال فرو ریتن است .
Iran, Islamic Republic of
ترور دانشمندان هسته‌ای در دوران حکومت بایدن‌ها مدیریت شد