جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

اطلاعیه وزارت اطلاعات در خصوص اتباع افغانستانی

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 749455
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره اتباع افغانستانی بیان کرد: نظر به انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر هشدار و ایجاد ترس و وحشت نسبت به اتباع مذکور در جامعه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام می‌نماید؛ انتشار چنین مطالبی از سوی وزارت اطلاعات صحت ندارد.
اطلاعیه وزارت اطلاعات در خصوص اتباع افغانستانی
به گزارش جهان نيوز، بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، این وزارتخانه در خصوص اتباع افغانستانی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

نظر به انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر هشدار و ایجاد ترس و وحشت نسبت به اتباع مذکور در جامعه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام می‌نماید؛ انتشار چنین مطالبی از سوی وزارت اطلاعات صحت نداشته و تاکید می‌گردد؛ تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار این وزارتخانه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی است و هر گونه اخبار، اطلاعیه، هشدار و ... از طریق سایت واجا (www.Vaja.ir) منتشر می‌گردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
.........
Iran, Islamic Republic of
إنّ اکرمکم عندالله اتقکم
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.لطفا فکری به حال اتباع بیگانه افغانی نسبت به ورود و خروج غیر قانونی بکنید.
Sweden
داره خیالت راحت باشه
Iran, Islamic Republic of
۲تا کارگر ایرانی سر ساختمان واسه کار اوردیم،۲ساعت بعد که بر گشتیم کار ول کرده بودن رفته بودن،اگر این عزیزان نباشن کارا رو زمین میمونه.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
راست میگی افغانی نمیخواد بیمه ش کنی اما ایرانی آره برادر خانومم یی زمین کشاورزی خریده باغ پسته داره رفته یه کارگر افغانی آورده با ماهی ۴تومن بهش میده اما من که از بچگی کارم کشاورزی بوده وهست عین آچار فرانسه همه کاری بلدم اون و به من ترجیح داده ..
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه بلدنیستی اگ بودی ی افغان رو نمیبردن