پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

«نجلا ۲» مرداد سال ۱۴۰۰ کلید می‌خورد

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 749410
سریال «نجلا ۲» در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه به سر می‌برد و خیلی زود است برای اینکه با بازیگران این سریال برای بستن قرارداد تماس گرفته شود، تا آنجا که من می‌دانم ساخت فصل دوم نجلا مرداد ماه سال آینده کلید خواهد خورد به همین دلیل هنوز صحبت رسمی با بازیگران پروژه نشده است.
«نجلا ۲» مرداد سال ۱۴۰۰ کلید می‌خورد
به گزارش جهان نيوز، سوگل طهماسبی بازیگر سریال «نجلا» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مجموعه فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر برای بازی در چند پروژه وارد صحبت شده‌ام، منتها به دلیل قرارداد کاری نمی‌توانم در قبال آنها اطلاعاتی دهم اما به زودی اخبار این آثار منتشر خواهد شد. شخصا امیدوارم که با هرکاری که در آن هستم بتوانم رضایت مخاطبان را همراه خود داشته باشم. 

وی درباره زمان ساخت فصل دوم سریال «نجلا» اضافه کرد: سریال «نجلا ۲» در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه به سر می‌برد و خیلی زود است برای اینکه با بازیگران این سریال برای بستن قرارداد تماس گرفته شود، تا آنجا که من می‌دانم ساخت فصل دوم نجلا مرداد ماه سال آینده کلید خواهد خورد به همین دلیل هنوز صحبت رسمی با بازیگران پروژه نشده اما نگارش فیلمنامه ادامه دارد. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا ادامه داد: هنوز بیش از شش ماه به کلید خوردن فیلمبرداری نجلا 2 باقی مانده است، به احتمال فراوان دو ماه قبل از فیلمبرداری و اواخر بهار صحبت های اولیه برای حضور در این پروژه صورت خواهد گرفت. 

بازیگر سریال «خانه امن» درباره حضورش در سینما ادامه داد: امسال در فیلم سینمایی «بچه گرگهای دره سیب» به ایفای نقش پرداختم که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان رونمایی شد و خوشبختانه با استقبال خوبی هم به همراه شد. نمی دانم با توجه به حضور این فیلم در جشنواره اصفهان می تواند در جشنواره فیلم فجر شرکت کند یا خیر. به شخصه اطلاعی از اینکه آیا فیلم به فجر امسال ارسال می شود یا خیر اطلاعی ندارم. 

بازیگر سریال «نجلا» درباره برگزاری جشنواره های سینمایی با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا ادامه داد: به شخصه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور داشتم و از نزدیک دیدم که این جشنواره تا چه حد با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، در این جشنواره تنها عوامل فیلم حضور داشتند و تمام نکات بهداشتی هم رعایت می شد، به همین دلیل اعتقاد دارم که می توان جشنواره فجر را به نوعی برگزار کرد که برای سلامت جامعه خطری نداشته باشد. 

بازیگر سریال «بیگانه ای با من است» در همین رابطه تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر اتفاق زیبایی برای سینما کشور است، اگر بتوانیم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنیم چه بهتر که این جشنواره برگزار شود. به نظر من جشنواره فیلم فجر می تواند انرژی و انگیزه را به سینمای کشور باز گرداند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *