جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

مردم تکرار تجربه روحانی را نمی‌پذیرند

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 749360
عضو حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت معتقد است مردم قطعا تکرار تجربه دولت روحانی را در انتخابات آینده نمی‌پذیرند.
مردم تکرار تجربه روحانی را نمی‌پذیرند
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، جلال جلالی‌زاده از اعضای حزب منحله مشارکت، با اشاره به تجربه دولت روحانی، به نامه نیوز گفت: «یکی از مشکلات آقای روحانی در دولت دوم همین بحث کابینه و ناهماهنگی اعضای کابینه با او بود. ضعیف‌ بودن برخی افراد و یا دخالت برخی نزدیکان روحانی سبب شد که او در این چهار سال نتواند کار خاصی  انجام دهد. به نظر من سنت خوبی است که قبل از انتخابات همزمان با کاندیداهای ریاست جمهور معاونان و وزرای او نیز به مردم معرفی شوند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به اینکه برخی معتقدند کارگزاران قصد معرفی کابینه را دارد، زیرا می‌خواهد با گزینه غیراصلاح‌طلب ائتلاف کند و قصد دارد که با سهم گرفتن از دولت او، سایر طیف‌های اصلاح‌طلب را با خود همراه کند؛ گفت: «اولا هر حزبی آزاد است که در زمینه انتخابات تصمیم بگیرد و می‌تواند با توجه به پشتوانه مردمی، طرفداران و سنجش واقعیات و فضای موجود تصمیم بگیرد و عمل کند. البته اینکه یک حزب به تنهایی اکثریت آرا را کسب کرده و پیروز میدان شود، تاکنون در ایران مشاهده نشده است. در این وضعیت کشور یا باید دو حزب قدرتمند که مقابل هم بایستند داشته باشد یا اینکه دو ائتلاف در مقابل هم بایستند.»

وی افزود: «نکته دوم اینکه  اگر حزب کارگزاران واقعا چنین تصوری داشته باشد و بخواهد که خودش را به دامن یک کاندیدای غیراصلاح‌طلب اندازد، تجربه دولت روحانی را تکرار کرده و مردم هم قطعا از آنان حمایت نمی‌کنند و کاندیدایشان هم رای نخواهد آورد. من فکر می‌کنم که اصلاح‌طلبان در این دوره نباید تجارب گذشته را تکرار کرده و تلخی آزمون قبلی را دوباره نچشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای صالحی! شما اگر در امور شخصی هم مشکل مادی داشته باشید این گونه علنی فریاد می‌زنید؟ این که به دشمنان اعلام می‌کنید که ما منابع تأمین و راه‌اندازی سانتریفیوژها را نداریم چه مفهومی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور بهتر است در این چند ماه باقی‌مانده از عمر دولت به جای حاشیه‌سازی به انجام وظایف روی زمین مانده خویش بپردازد و سوهان روح این مردم سختی‌کشیده نشود.
Iran, Islamic Republic of
روحانی در این مدت 7 تا 8 سال ثابت کرد که از حال مردم بیخبر است/ متأسفم که روز به روز فشار بر مردم زیاد می شود و همه سکوت کرده اند.
محسنی راد
Iran, Islamic Republic of
واقعا دوران هشت ساله آقای روحانی دوران رکود شدید است.
فخیم زاده
Iran, Islamic Republic of
ان شالله ملت با استقرار یک دولت قوی وانقلابی برای همیشه دولت های منفعل ولیبرال واصلاح طلب را پس خواهد زد .
Iran, Islamic Republic of

بزرگترین خدمت روحانی به ملت این بود که به مردم ثابت کرد که نگاه به خارج، به ویژه آمریکا هیچ دردی از ما دوا نمی کند.
جابری
Iran, Islamic Republic of
مرز های خود را با اپوزیسیون وضدانقلاب حفظ نکردید چرا؟؟؟؟ها؟؟؟
ایوبیان
Iran, Islamic Republic of
مردم کردستانات نه به شما ونه به اصلاح طلب های دیگر اعتماد ندارند .