پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

ماجرای سرقت کیف شهید سلیمانی بعد از شهادت

جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 749328
ماجرای ربودن کیف حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت را اولین بار یک روزنامه نگار عراقی مطرح کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ماجرای ربودن کیف حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت اولین بار توسط یک روزنامه نگار عراقی مطرح شد. این روزنامه نگار در توییتی نوشت که طلال ناجی که عامل لو دادن محل ورود و خروج شهید سلیمانی بوده کیف وی را پس از ترور سردار سلیمانی ربوده است.
 

ماجرای ربودن کیف حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت اولین بار توسط یک روزنامه نگار عراقی مطرح شد. یک روزنامه نگار عراقی در توییتی نوشت که طلال ناجی که از نیروهای امنیت فرودگاه بغداد بوده است و محل ورود و خروج سردار سپهد شهید سلیمانی را به امریکایی‌ها داده است پس از ترور حاج قاسم کیف وی را سرقت کرده است. در ادامه به بررسی مستندات این خبر می‌پردازیم.

نجاح محمدعلی روزنامه‌نگار عراقی در توئیتر نوشت: طلال ناجی مسئول اطلاعات فرودگاه بغداد و متهم اصلی در ترور سردار سلیمانی به سفارت عراق در انگلیس فراری داده شد. او متهم به خبرچینی و لو دادن لحظه ورود و خروج سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرودگاه بغداد به آمریکایی‌ها بود و کیف همراه شهید سردار سلیمانی را به سرقت برده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
الهی کسی که دراین ماجرا دست داشت آتیش بگیره که کسی نتونه خاموشش کنه که سرداردلمون را ازمون گرفتن
Iran, Islamic Republic of
چقدر باید از ماجرای نفوذ خسارت بدهیم آیا چند نمونه از اینها داشته ایم اما درس عبرت نمی شود
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
خولي هاي زمان ما ننگتان باد
Bulgaria
و ای کاش مینوشتید که ایران این مساله رو پیگیری کرده ؟ اگر کرده به کجا رسیده ؟