پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۹

العامری: حاج قاسم در راه عراق به شهادت رسید

جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 749327
شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در خطوط مقدم نبرد قرار داشت و در راه عراق به شهادت رسید.
العامری: حاج قاسم در راه عراق به شهادت رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از شفق نیوز، «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق امروز جمعه گفت: سردار قاسم سلیمانی به خاطر آزادی عراق از لوث داعش، جانفشانی کرد.

وی در جریان نشست صلح عشایری در استان صلاح الدین بیان کرد: حاج قاسم اقدام بزرگی برای آزادسازی عراق انجام داد و توجه وی به عراق بیش از ما بود و همواره بر ضرورت اقدام برای آزادسازی عراق از لوث تروریست‌ها تاکید می‌کرد. حاج قاسم جانش را به خاطر عراق در معرض خطر قرار داده و همواره در خطوط مقدم نبرد بود و در راه عراق به شهادت رسید.

العامری تاکید کرد: اگر دشمن ما را با شهادت می‌ترساند ما با شهادت بر دشمن پیروز می‌شویم.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه 8 نفر دیگر بامداد جمعه 13 دی 98 در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش تروریستی این کشور، به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترس شدید آمریکا از انتقام سخت ایران
در این خبر آمده است؛ احتمالا به دلیل نگرانی از انتقام ایران در سالگرد ترور سردار ... است که خروج این کارکنان از عراق موقتی خواهد بود و به منظور کاهش خطرات احتمالی ... سفیر آمریکا در بغداد همچنان در عراق باقی خواهند ماند و فعالیت سفارت آمریکا در ... سال ۲۰۲۰ به خاطر فاجعه ترور فرماندهان شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» ...
Iran, Islamic Republic of
شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط دشمنان با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود ولی به برکت خون شهدا ایران اسلامی در حال پیشرفت و فتح قله‌های بزرگ است.
Iran, Islamic Republic of
مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا (پنتاگون ) به علت جنایات جنگی درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
Iran, Islamic Republic of
ارتش تروریست آمریکا جنایتکار شماره یک با دستور مستقیم دولت تروریست آمریکا جناستکار شماره یک به درخواست رژیم صهیونیستی با کمک مالی ریاض ۱۳ دی ماه در حمله‌ای تروریستی و ناجوانمردانه ، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند تن از یاران و همرزمانش را به شهادت رساند.
Iran, Islamic Republic of
تجاوزهای صهیونیستی امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند
Iran, Islamic Republic of
شهادت سردار سلیمانی، مقاومت را متوقف نکرد
Iran, Islamic Republic of
شهید سلیمانی وشهید المهندس نشان داد که حضور نظامی آمریکا جنایتکار شماره یک در عراق به خاطر، علت و دلیل مبارزه با مردم عراق و مردم ایران بوده است و نه تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی، تروریسم دولتی و برگ سیاهی در پرونده آمریکاست
United States
به خاطر عراق؟؟!!! چه مینویسی جهان؟؟!!! دقت کن!!!!