جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

انتقاد ترامپ از سناتور‌های جمهوری‌خواه

جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 749308
رئیس جمهور آمریکا از عدم حمایت سناتور‌های حزب جمهوری خواه از ادعای تقلب او در انتخابات انتقاد کرد.
انتقاد ترامپ از سناتور‌های جمهوری‌خواه
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه سناتور‌های حزب جمهوری خواه از جمله میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا را به دلیل عدم حمایت آن‌ها از تلاش‌های او برای اعلام تقلب در نتایج انتخابات ۲۰۲۰ هدف انتقاد قرار داد.

ترامپ در یک پیام توئیتری نوشت: من حداقل ۸ سناتور جمهوری خواه از جمله میچ، را از باخت در آخرین انتخابات متقلبانه نجات دادم. اکنون آن‌ها (تقریباً همه) نشسته اند و مبارزه من با یک دشمن خبیث و شریر از دموکرات‌های چپ رادیکال را می‌بینند. هرگز فراموش نمی‌کنم!
پیش از این، ترامپ سناتور‌های خاصی را از حزب خود متهم کرده بود که کمک‌های او برای پیروزی در انتخابات کنگره را فراموش کرده اند.

پایگاه خبری آکسیوس چندی قبل به نقل از مقامات بلندپایه آمریکا که نامی از آن‌ها برده نشده است، گزارش داد دونالد ترامپ از چندین مقام دولت خود به دلیل عدم حمایت قوی از ادعای تقلب در انتخابات و چالش‌های پس از آن به شدت عصبانی است. مایک پنس، معاون ترامپ، مارک میدوز، رئیس ستاد کاخ سفید، مشاور پت سیپولونه، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و میچ مک کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا از جمله افرادی هستند که هدف خشم ترامپ قرار گرفته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تاریخ نام ترامپ را با عنوان رئیس جمهوری شکست خورده ثبت می کند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین، جنایت می کند و آدمکشی می کند.
Iran, Islamic Republic of
عراق و ایران باید به علت ترور سردار سلیمانی از ترامپ به دیوان کیفری بین المللی شکایت ‌کنند.