جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

نمکی: ردپایی از ویروس انگلیسی کرونا ندیده‌ایم

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 749134
تاکنون ردپایی از ویروس انگلیسی در کشور ندیدیم و کار را دنبال می‌کنیم و به هر موردی که برسیم، به اطلاع مردم خواهیم رساند.
نمکی: ردپایی از ویروس انگلیسی کرونا ندیده‌ایم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: آمار کرونا و مرگ‌ومرها بسیار پایین‌تر از قبل شده و مناطق قرمز در کشور که 160 نقطه بود، حذف و به رنگ نارنجی و زرد تبدیل گشت.

وی افزود: این مهم حاصل همدلی و همکاری مردم و دستگاه‌ها اعم از وزارت کشور و سایر دستگاهای درون دولت مانند وزارتخانه‌های راه، ارتباطات و ارشاد و همچنین نیروی انتظامی، نیروهای مسلح، بسیج و هلال احمر است.

وزیر بهداشت در ادامه درباره ویروس جدید کرونا که در انگلیس کشف شده است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان می‌گویم به محض اطلاع از این ویروس که البته انگلیسی‌ها با سختی و با تأخیر دو ماهه آن را به دنیا اعلام کردند ولی ما بلافاصله پروازها از ایران به مقصد انگلیس و پروازهای از مبدأ انگلیس به کشورمان را لغو و ممنوع کردیم. هم‌چنین مسافرینی که به واسطه سایر ایرلاین‌ها از انگلیس آمدند، رصد می‌شوند و مسافرین کشورهای اروپایی علاوه بر این که می‌بایست برگه تست منفی کرونا همراه داشته باشند، از آن‌ها آزمایش هم گرفته می‌شود.

نمکی اظهار داشت: لیست مسافرینی که در دو-سه هفته اخیر وارد کشور شدند را داریم و رصد می‌کنیم و تاکنون ردپایی از ویروس انگلیسی در کشور ندیدیم و کار را دنبال می‌کنیم  و به هر موردی که برسیم، به اطلاع مردم خواهیم رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
اینکه میفرمایند
ندیده ایم
باید بیشتر ترسید