پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

وزیر کشور: امکان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در دو روز ممکن نیست / برای ۲۰ روز تبلیغات انتخاباتی نگرانی داریم

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 749132
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور درباره پیشنهاد برخی نمایندگان مبنی بر برگزاری انتخابات در دو روز گفت: این مساله امکان‌پذیر نیست چرا که قانون به روز انتخابات اشاره کرده است.
برای ۲۰ روز تبلیغات انتخاباتی نگرانی داریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: در حال بررسی شرایط برگزاری هستیم  و از همه کمک خواستیم که به ما نظر بدهند و نمونه‌های کشورهای خارجی را نیز که در این شرایط انتخابات برگزار کردند را بررسی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: نگرانی ما برای روز رای گیری نیست چرا که می‌توانیم یک یا دو ساعت اول صبح را افزایش دهیم چون از ۱۲ به بعد شب محدود هستیم؛ همچنین می‌توانیم تعداد شعب را افزایش دهیم. 
 
وی افزود: نگرانی ما برای آن ۲۰ روزی است که باید تبلیغات صورت گیرد که تجمع می شود و واقعا برای نگرانی دارد و مشارکت برای ما بسیار مهم است اگر این تجمعات شکل می‌گیرد ممکن است بر روی مشارکت اثر منفی بگذارد.
 
وی همچنین در خصوص پیشنهاد برخی نمایندگان مبنی بر برگزاری انتخابات در دو روز گفت: این مساله امکان پذیر نیست چرا که قانون به روز انتخابات اشاره کرده است. 
 
وزیر کشور در خصوص تصمیمات ستاد ملی کرونا مرتبط با وضعیت شهرها گفت: ما طرحی را در ستاد ملی تصویب کردیم که آن طرح هوشمند است و کشور را به سه بخش تقسیم کردیم و برای هر شرایط یک سلسله تصمیماتی گرفته شده و بطور اتوماتیک که وزارت بهداشت هر دوشنبه وضعیت شهرستان‌ها را اعلام می‌کند؛ استاندارن می توانند تصمیم بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولی
Iran, Islamic Republic of
زما تبلیغ را بیشتر و صرفا"مجازی کنید تا مشکل حل شود
Iran, Islamic Republic of
اگه تو دو روز برگزار بشه مشارکت بسیار بیشتر میشه به نظرم ایده خوبی هست
Iran, Islamic Republic of
...........