پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

رئیس قوه‌قضاییه به خراسان شمالی سفر می‌کند

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 749083
رئیس‌ کل دادگستری خراسان شمالی از سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به این استان خبر داد و گفت: رئیس قوه قضاییه طی سفری یک روزه، پنج‌شنبه در بجنورد حضور پیدا می‌کند.
رئیس قوه‌قضاییه به خراسان شمالی سفر می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به خراسان شمالی اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی طی سفری یک روزه، پنج شنبه در استان خراسان شمالی در قالب سفرهای استانی دستگاه قضایی کشور حضور پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا تصریح کرد: این سفر با توجه به شرایط شیوع کرونا بدون ملاقات عمومی برگزار می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی به برنامه‌های این سفر نیز اشاره کرد و گفت:

بررسی وضعیت قضایی دادگستری خراسان شمالی و همچنین عملکرد سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا ازجمله برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان اعلام‌شده است.

وی همچنین برگزاری جلسه با مسئولان استان خراسان شمالی را از دیگر برنامه این سفر اعلام کرد و ادامه داد: دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگستری، شوراهای حل اختلاف و همچنین دیدار با جامعه نخبگان و گروه‌های جهادی برنامه‌های این سفر یک روزه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پپپ
Iran, Islamic Republic of
مرز های زمینی ایران 6000 کیلو متر و و شمال جنوب مرز ابی 2700 کیلو متر