جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

سازمان ملل به ابراز نگرانی درباره فلسطین بسنده کرد

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 749051
هماهنگ کننده صلح سازمان ملل مجددا نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها ابراز نگرانی کرد.
سازمان ملل به ابراز نگرانی بسنده کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «نیکلای ملادینوف» هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در آخرین گزارش خود در این پست، نسبت به تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها و گسترش شهرک سازی ها ابراز نگرانی کرد.

وی در ادامه افزود: آخرین ارزیابی های صورت گرفته بیانگر آن است که بیش از ۴۷ درصد جمعیت فلسطین نیازمند کمک های انسانی هستند.

ملادینوف بیان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه ۲۲۳۴ شورای امنیت را نقض کرده است. وی ادامه داد: من همچنان نسبت به گسترش اقدامات تل آویو در کرانه باختری از جمله قدس شرقی به شدت نگرانم.

وی با اشاره به گسترش شهرک سازی های رژیم صهیونیستی گفت: شهرک سازی اسرائیل در کرانه باختری از جمله قدس شرقی، نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان ملل و قوانین بین‌المللی به شمار می رود. این اقدام، اشغالگری تل آویو را افزایش می دهد و چشم انداز دستیابی به راه حل دو دولتی را تضعیف می‌کند.

ملادینوف هم چنین نسبت به ادامه تخریب منازل و املاک فلسطینی ها به ویژه مدارس، ابراز نگرانی کرد. ملادینوف با اشاره به جنایات رژیم صهیوینستی علیه فلسطینی ها اعلام کرد که کودکان نباید هدف خشونت قرار بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از خراسان
Iran, Islamic Republic of
نگرانی سازمان نه ملل جلو مرگ فلسطینی ها را نمی گیرد.