جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

چرا سریال «سرگذشت» ادامه پیدا نکرد؟

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 748949
تهیه‌کننده سریال "سرگذشت" از دلیل ادامه پیدا نکردن این مجموعه تلویزیونی پرده برداشت و به شروعِ سریالی اشاره کرد که وارد فضای صفویه می‌شود.
چرا سریال «سرگذشت» ادامه پیدا نکرد؟
به گزارش جهان نيوز، این روزها بهروز مفید بعد از ساخت "بیگانه‌ای با من است" منتظر روشن شدن تکلیفِ "مهیار" است که فیلمنامه‌اش به فضای دوره صفویه برمی‌گردد و قرار بوده تولید در سال 1400 شروع شود. همچنین بسیاری خواستارِ ساخت و ادامه اپیزودهای جدید سریال "سرگذشت" و یا به تعبیری "محکومین2" بوده‌اند. 

بهروز مفید در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند قصد دارید "سرگذشت" را ادامه دهید به خبرنگار تسنیم  گفت: شبکه یک سیما در جریان پخش از ما خواست اما فعلا اتفاق جدّی در این راستا برای تولید نیفتاده است. اگر تلویزیون و شبکه یک بخواهند آن موقع می‌توانیم درباره جزئیات تولید ادامه "سرگذشت" صحبت کنیم.

وی افزود: واقعیت این است شبکه یک استقبال نکرد که این سریال ادامه پیدا کند، ما به شدت تمایل داشتیم و می‌توانیم در صورت موافقت، شرایط تولید را فراهم کنیم. اعتقاد دارند فضای داستان کمی ایجاد تلخی می‌کند اما داستان اصلاً فضای تلخ ندارد بلکه فضایش تأثربرانگیز است و فکر می‌کنم در کنار کارهای طنز و عاشقانه، باید به مسائل اجتماعی هم بپردازیم.

این تهیه‌کننده درباره ساخت سریال "مهیار" که قرار بود اوایل 1400 شرایط تولیدش فراهم شود، تصریح کرد: "مهیار" عنوان سریالی درباره عیّار دوره صفویه است. این مجموعه تلویزیونی 31 قسمتی در صورتیکه مورد تصویب گروه فیلم و سریال شبکه دو قرار بگیرد پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم. فیلمنامه تصویب شده اما منتظریم تکلیفِ تولید آن روشن شود. 

او درباره داستان این مجموعه تلویزیونی، خاطرنشان کرد: این سریال داستان جوانی است که در دوره صفویه دچار سوء سابقه بوده و باعث تحولش می‌شود و از آن به بعد تلاش می‌کند در کنار فضایی که ایجاد می‌شود خودش را کمک کند. به سبک عیاری می‌افتد و کمک می‌کند داروغه اصفهان و بزهکاران دستگیر شوند. داستانِ "مهیار" در بستر دوران صفویه با موضوع عیاری فیلمبرداری می‌شود.
برچسب ها: سریال تلویزیون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من می گم ایشان اصلا هیچی نسازد .